BolognaMoving the boarding bridgeTeknologi pembungkusan dan pemprosesan
masa pelepasan�span>2024-03-29 20:54:05

Ia diperlukan untuk menyediakan semua peralatan dan bahan yang berkaitan dengan produksi jambatan naik. Seperti yang dikatakan, peluang tersediakan untuk orang-orang yang bersedia. jika anda mahu menghasilkan jambatan naik bimbit yang baik, maka kerja persiapan juga mustahil. Produsi hanya boleh bermula apabila segala-galanya bersedia.Tekanan pada paksi akan mengurangkan hidup perkhidmatan paksi naik.Bologna,Perincian penyelamatan peralatan mekanik jambatan naik bimbit, secara khususLebar jambatan papan juga memerlukan lebar tertentu sendiri. Bagaimanapun, jika lebar terlalu kecil, ia tidak menyebabkan memuatkan dan memuatkan barang forklift. Jika lebar terlalu besar, ia boleh memegang ruang tertentu, yang tidak diperlukan. Jadi lebar yang masuk akal diperlukan, biasanya lebar jambatan penerbangan hidraulik elektrik adalah mm, mm, dan mm. Lebar jambatan dibahagi kepada lebar dalaman dan lebar keseluruhan. Seperti yang telah kita sebutkan, lebar dalaman ialah lebar laluan dan lebar keseluruhan merujuk terutama kepada lebar garis pengawal di kedua-dua sisi tambah lebar laluan. Lebar keseluruhan boleh diabaikan dalam penggunaan, iaitu lebar saluran.Bidema,Selain peralatan umum, jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat, sepatutnya ada saluran paip yang boleh memotong sirkuit minyak secara automatik. Kabur ruang; Dan rem tangan kecemasan mesti disediakan, yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu, peminta memilih lif kargo hidraulik dengan valv putus saluran paip dan brek tangan kecemasan, yang lebih efisien.Jembatan lebih mahal daripada lif biasa, tetapi dari sudut pandang kos pembinaan awam keseluruhan, mereka lebih mahal daripada lif biasa. Banyak pembuat jambatan naik tidak bertanggungjawab atas kerja teknik awam, dan pengguna perlu memilih unit pembangunan awam yang boleh dipercayai dan ekonomi untuk pembangunan. Oleh itu, pengguna boleh mempertimbangkan secara keseluruhan harga lif kargo dan anggaran projek insinyur awam untuk mencapai produk yang berkesan pada biaya.Buka valv manual, perlahan-lahan menurunkan jambatan papan, dan selamatkan lebih dari % piring bibir di bawah bekas.


BolognaMoving the boarding bridgeTeknologi pembungkusan dan pemprosesan



Apabila kita beroperasi jambatan naik tetap, kita perlu belajar lebih banyak tentang operasi dan penggunaan tabu jambatan naik tetap. Ini akan membantu kita mengendalikan jambatan boarding tetap dengan lebih tepat, sementara memperhatikan tabu untuk mencegah ralat dan memastikan selesai kerja.Apabila menggunakan jambatan naik tetap, perhatian perlu diberikan kepada penyelenggaran, kerana umumnya ia tidak terjebak. The fixed boarding bridge has a safety device to prevent overloading. It adopts multiple limit switch protection devices door and power outage protection devices, leakage protection devices, and multi-layer interactive chains, making the safety factor of the fixed boarding bridge much higher than that of ordinary freight elevators. Ia adalah peralatan pengangkutan menegak yang banyak digunakan untuk barang-barang. Ia memandu pompa minyak oleh motor dan bergantung pada silinder minyak untuk memandu rantai berat, memandu jambatan boarding tetap secara mengufuk.Syarikat mendapat kedudukan tali silinder hidraulik di bawah keadaan silinder hidraulik yang dipilih,BolognaJembatan pengangkutan khusus,Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.Keuntungan dan Pemilihan Bahan Jembatan Naik: Jembatan naik dengan prestasi yang lebih tinggi mempunyai kekuatan tinggi dan kapasitas pembawa muatan,BolognaTekanan hidraulik paksi naik bimbit, dan tidak mudah disebabkan walaupun semasa operasi jangka panjang di bawah muatan tinggi.Kawan-kawan yang tahu tentang jambatan boarding tahu bahawa terdapat banyak cara untuk memindahkan jambatan boarding, seperti jambatan boarding bergerak sendiri,BolognaPemuatan dan membuka jembatan bekas, jambatan boarding bergerak secara manual membantu, dan sebagainya. Oleh itu, kita perlu memilih kaedah gerakan yang sesuai dari jambatan naik berdasarkan situasi penggunaan khusus kita.


BolognaMoving the boarding bridgeTeknologi pembungkusan dan pemprosesan



Apabila mengesahkan bahawa bibir ditetapkan pada bekas, tarik hook keluar untuk ikat ke dalam bekas, ketatkan rantai untuk memastikan ia tidak melepaskan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan tetapi sentiasa ada perbezaan tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan platform pemuatan dan membuang disebabkan tinggi pengangkutan. Menyebabkan forklift tidak dapat memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan untuk memuatkan dan memuatkan barang secara langsung. Guna jambatan boarding untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.Seluruh julat produk,Pipa minyak hidraulik: paip goma mata besi dua lapisan tekanan tinggi.Bahagian kuasa ialah pautan bekalan kuasa jenis trek panduan lif, yang merupakan tulang belakang seluruh sistem dan komponen yang mengubah tenaga elektrik ke saluran tenaga kinetik, termasuk bekalan kuasa, suis kuasa, motor, dll.Operasi yang betul jambatan penerbangan hidraulik adalah penyelamatan yang baik, dan bagaimana untuk operasinya dengan betul. Biar saya perkenalkan langkah operasi jambatan penerbangan hidraulik, berharap untuk membawa lebih banyak bantuan kepada semua orang.BolognaKost rendah dan kadar kegagalan rendah jambatan naik: Sebab penggunaan sistem hidraulik maju dan kaedah yang baik, kadar kegagalan operasi lif boleh dikurangkan ke aras rendah. Konsum kuasa rendah: Apabila lif hidraulik turun, ia dipandu oleh tekanan yang dijana oleh berat badannya sendiri, yang sangat menyimpan tenaga. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil jambatan naikBlok brek peralatan.Operasi elektronik sangat mudah. Dengan hanya satu butang, panel pengkondisi akan naik secara automatik. Lepaskan butang, laraskan plat untuk mengurangkan dirinya sendiri, dan tali digunakan pada trak.


senarai komen
  • Coke untuk profil besi tuang

    BolognaMoving the boarding bridge Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

  • Jualan Peralatan Penyaman Udara

    Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali BolognaMoving the boarding bridge.

  • pelet biojisim

    Haha, saya sangat suka, suka dan bersorak untuk bos BolognaMoving the boarding bridge

  • Syarikat Teknologi Rangkaian Jishangsuo

    Logistik sangat pantas, berharap dapat bekerjasama lagi

  • Syarikat Peralatan Pengajaran Hongxiang

    Saudara, dengan sokongan anda, model baharu ini BolognaMoving the boarding bridge sememangnya mencapai standard dan sangat bagus.

  • Peralatan automasi industri

    Saya mendengar pengenalan rakan sekerja untuk membeli BolognaMoving the boarding bridge, dan mereka semua berkata kualitinya bagus, dan saya akan datang ke rumah anda lain kali. Ha ha.

©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman