Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesPemutar hidraulik bijiUntuk menjadikan perkhidmatan itu nyata
masa pelepasan�span>2024-05-08 09:54:47

Kembangkan peraturan dan perjanjian industri, dan standardisasi perilaku produksi dan operasi perusahaan.Ada telefon api di dalam kereta lif api.Lapangan Terbang Antarabangsa Los Angeles,Apabila penumpang menunggang di escalator, mereka mungkin kehilangan keseimbangan dan jatuh kerana bersandar terhadap papan rok di sebelah escalator, yang tidak bergerak, tetapi kaki mereka bergerak dengan langkah-langkah. Terutama apabila membawa banyak pakej semasa mengambil lif, ia lebih mungkin jatuh pada escalator kerana tidak mampu memegang kereta tangan dengan betul. So, when riding on the escalator, we must stand firmly and support it well, and do not lean against the skirt board on the side of the escalator.Sekarang, lif-lif ada di mana-mana, dan sama ada rumah pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah, lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik,Untuk escalator yang memerlukan sokongan sementara editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.Ukmerge, perlu menentukan sama ada laman mempunyai syarat untuk menambah sokongan, serta julat sokongan yang boleh ditambah, saiz tinggi dan muatan peralatan dan platform sokongan, dan parameter lain.Tiada pencemaran minyak. Kerana tiada masalah pakaian profil gigi dan keperluan penggantian minyak biasa, ia mempunyai kehidupan layanan panjang, mengurangkan pencemaran minyak, dan mengurangkan penyelenggaranPeranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.


Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesPemutar hidraulik bijiUntuk menjadikan perkhidmatan itu nyata



Komponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin, tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamatan, dll. Ia adalah otak lif dan sistem saraf pusat lif. Gerakan, operasi, dan pintu membuka dan menutup lif semua dikawal oleh ia, jadi ia mesti dianggap sebagai keutamaan atas dalam kerja penyelamatan sehari-hari. Jangan singkat litar lif di dalam skrin semasa kerja. Apabila sistem pintu lift tidak berfungsi, seseorang pendek pintu lift untuk kesehatan untuk mencari kesalahan ini sangat berbahaya, dan terdapat banyak kemalangan apabila pendek pintu. Mengapa? Jika seseorang membuka pintu lorong dan memperluas kepala mereka ke dalam, lif berlari ke atas atau ke bawah ke titik ini, dan pintu lorong pendek, lif tidak boleh berhenti, jadi kemalangan sangat mungkin berlaku. So in our daily maintenance work, we must not short-circuit the safety circuit. If it is necessary to short-circuit,Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesPemulihan ketinggian tinggi, we must identify which safety component has a problem and which safety component needs to be shorted. Moreover after maintenance or urgent repairs are completed, we must promptly remove the short-circuit wire. Pembuat lif rumah tangga profesional dengan kualiti yang besar dan kualiti yang baik pada harga yang masuk akal. Ia adalah tahan api,Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesLif rumah tingkat dua, tahan air, tahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayaiFenomena ini bukanlah gangguan lif. Apabila lif telah dimuatkan sepenuhnya, lif tidak berhenti: untuk menghindari muatan berlebihan, kereta lif tidak lagi menjawab panggilan keluar stesen seterusnya.Membersihkan dan membersihkan kasut panduan kereta lif. Seperti yang diketahui, kasut panduan berjalan di atas kereta panduan, dan ada cangkir minyak di atas kasut panduan. Untuk memastikan lif tidak membuat suara semasa operasi, perlu mengisi cangkir minyak secara peribadi dan bersihkan kasut panduan, dan kabin perlu bersihkan dengan teliti.Biaya adalah masuk akal,Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, dan lif penglihatan.Kembangkan peraturan dan perjanjian industri, komponen lif dalam operasi diperiksa dan standardisasi perilaku produksi dan operasi perusahaan.Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, dipenuhi bahan bakar, debu dibuang, dan peranti keselamatan dinyahpepijat. Termasuk ujian yang tidak menghancurkan dan pemeliharaan tali besi traksi lif.


Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesPemutar hidraulik bijiUntuk menjadikan perkhidmatan itu nyata



Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.Kesimpulan ujian,Kandungan asas pengukuran skalator shaft adalah untuk mengukur tinggi angkat. Sama seperti mengukur tinggi tangga lurus, secara ketat, tinggi angkat tangga adalah jarak menegak diantara tanah selesai di at as dan bawah sinar sokongan. Apabila menggunakan kaedah garis penggantian untuk mengukur,Lapangan Terbang Antarabangsa Los AngelesLif dalam rumah kecil, perhatian patut diberikan kepada sama ada ada titik kedudukan titik turun garis dan permukaan penghiasan sinar sokongan bawah tangga.Kaedah memandu ialah lif semasa bertukar, yang menggunakan motor semasa bertukar sebagai kekuatan memandu. Menurut kaedah seret, ia boleh dibahagi lagi ke kelajuan tunggal AC, kelajuan ganda AC, peraturan kelajuan peraturan tenaga AC, peraturan kelajuan frekuensi tenaga variabel AC, dll.Sekarang, lif-lif ada di mana-mana, dan sama ada rumah, pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah, lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik, memahami beberapa pengetahuan kecemasan lif boleh menyelamatkan kehidupan. Di bawah, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.Lapangan Terbang Antarabangsa Los Angeles,Rangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.The requirement for the shaft is that it should not be plastered, which is beneficial for reducing noise, but there should be no protruding foreign objects.Keprogresi lif terutamanya dicerminkan dalam pemacu dan teknologi. Teknologi regulasi kelajuan modulasi frekuensi (VVF) kini adalah teknologi utama penyimpanan tenaga dan pemacu. Sistem mikrokomputer sedar kecerdasan untuk lif, kepercayaan tinggi, dan kemampuan anti-gangguan yang kuat dalam penggunaan.


senarai komen
©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman