blokIndeks Komposit Industri
masa pelepasan�span>2024-03-29 16:57:35

   Ada enam tahap ketepatan volumetrik: B, B, B, B, dan B   Piawai kawalan bagi bahan-bahan radioaktif dalam bahan-bahan bangunan yang dicampur dengan sampah industri - Pendekatan tahan panas keadaan tetap dan ciri-ciri berkaitan bahan-bahan izolasi - Kaedah plat panas melindungi untuk menguji prestasi beton terbang - Peraturan umum - Kaedah ujian untuk densiti volumetrik, kandungan kelembapan, - dan penyorban air dari beton udarat - Ciri-ciri mekanikal beton udarat - Kaedah ujian untuk pengeringan pengeringan beton udarat - Kaedah ujian untuk resistensi beku o,   hari, ia diperlukan bahawa badan batu bata tidak seharusnya mempunyai retak dan permukaan seharusnya bersih,   blok dibahagi ke tiga tahap berdasarkan penyezaan dimensi, kualiti penampilan, ketepatan volumetrik, dan kekuatan pemampatan: produk yang baik (A), produk kelas pertama (B), produk yang berkualiti (C).Toulon,   Ada tujuh tahap kuasa: A, A, A, A, A, A, dan A   Piawai kawalan bagi bahan-bahan radioaktif dalam bahan-bahan bangunan yang dicampur dengan sampah industri - Pendekatan tahan panas keadaan tetap dan ciri-ciri berkaitan bahan-bahan izolasi - Kaedah plat panas melindungi untuk menguji prestasi beton terbang - Peraturan umum - Kaedah ujian untuk densiti volumetrik, kandungan kelembapan, - dan penyorban air dari beton udarat - Ciri-ciri mekanikal beton udarat - Kaedah ujian untuk pengeringan pengeringan beton udarat - Kaedah ujian untuk resistensi beku o   Piawai kawalan bagi bahan-bahan radioaktif dalam bahan-bahan bangunan yang dicampur dengan sampah industri - Pendekatan tahan panas keadaan tetap dan ciri-ciri berkaitan bahan-bahan izolasi - Kaedah plat panas melindungi untuk menguji prestasi beton terbang - Peraturan umum - Kaedah ujian untuk densiti volumetrik, kandungan kelembapan, - dan penyorban air dari beton udarat - Ciri-ciri mekanikal beton udarat - Kaedah ujian untuk pengeringan pengeringan beton udarat - Kaedah ujian untuk resistensi beku o


blokIndeks Komposit Industri



   Piawai ini berlaku untuk blok beton terbang otoklaved (di sini disebut sebagai blok) yang digunakan untuk dinding dan pengisihan di bangunan awam dan industri.   Spesifikasi pembangunan untuk pembangunan dinding blok udara memerlukan bahawa: Batu-bata udara yang digunakan untuk pembangunan dinding mesti mempunyai tarikh pembangunan melebihis bahan-bahan mentah utama, dengan jumlah yang sesuai ejen penerbangan, pengatur, penytabilan gelembung ditambah, dan diproses melalui pengumpulan, campuran, berhenti statik, memotong dan penyembuhan uap tekanan tinggi. Berat volum unit blok beton terbang autoklaved adalah satu pertiga daripada batu bata tanah liat, prestasi pengisihan bunyi ialah dua kali lipat daripada batu bata tanah liat dan prestasi pengisihan ialah - kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi ketidaksempurnaan lebih daripada dua kali lipat daripada batu bata tanah liat, dan prestasi perlawanan api ialah - kali lipat daripada batu beton yang dikuasai. Kekuatan masonry blok adalah kira-kira % daripada kekuatannya sendiri (% untuk batu batu merah).bekalan,   Tandakan produk blok: Tandakan dalam tertib nama produk (kod ACB), tahap kekuatan, tahap densiti bulk, saiz spesifikasi, gred produk, dan nombor piawai.   Spesifikasi untuk blok beton terbang autoklaved Scope Piawai ini menentukan klasifikasi produk, keperluan teknikal, kaedah ujian, peraturan pemeriksaan arahan kualiti produk, tumpukan, dan pengangkutan blok beton terbang autoklaved.   Ada tujuh tahap kuasa: A, A, A A, A, A, dan A


blokIndeks Komposit Industri



   Ada enam tahap ketepatan volumetrik: B, B, B B, B, dan BYang mana lebih baik,   Ada tujuh tahap kuasa: A, A, A, A, A, A, dan A   Ia boleh menyimpan kuasa beton sementara mengurangkan berat badannya sendiri, dengan itu mengurangkan beban seluruh bangunan. Menurut profesionals bahan-bahan mentah utama, dengan jumlah yang sesuai ejen penerbangan, pengatur, dan diproses melalui pengumpulan, campuran, menuangkan, berhenti statik, memotong,blok beton terbang terpotong, dan prestasi pengisihan ialah - kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi pengisihan bunyi ialah dua kali lipat daripada batu bata tanah liat, prestasi ketidaksempurnaan lebih daripada dua kali lipat daripada batu bata tanah liat, dan prestasi perlawanan api ialah - kali lipat daripada batu beton yang dikuasai. Kekuatan masonry blok adalah kira-kira % daripada kekuatannya sendiri (% untuk batu batu merah).,   Ada tujuh tahap kuasa: A, A,batu blok terbang, A, A, A, A, dan A   Jika unit pembeli memerlukan spesifikasi lain, mereka boleh berunding dengan kilang produksi untuk menentukan.   blok dibahagi ke tiga tahap berdasarkan penyezaan dimensi, kualiti penampilan, ketepatan volumetrik,blok, dan kekuatan pemampatan: produk yang baik (A), produk kelas pertama (B), produk yang berkualiti (C).


senarai komen
  • Syarikat Bahan Binaan Guangcan

    Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli blok bagi diskaun?

  • Mikroelektronik

    blok Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

  • jean metal products co., ltd.

    Ia masih mampu untuk membeli barangan dalam talian, blok Saya telah menandatangani dua hari lewat, tetapi perkara itu benar-benar baik, dan bosnya baik. Kelajuan pengangkutan juga sangat pantas.

  • silinder hidraulik

    blok Minimum berapa, boleh borong

  • aksesori bangunan

    Saya ingin menukar pembekal dan berjumpa anda di Internet, boleh saya memberi penjelasan terperinci blok

  • Pembangunan teknologi bersih

    Saya tidak sangka membeli-belah dalam talian begitu menarik. Di bawah bimbingan penjual, akhirnya saya belajar dalam talian blok, terima kasih!

©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman