PapaPlatform mengangkat pelukisTekanan kritikal industri
masa pelepasan�span>2024-04-20 18:45:01

Switch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.Check the welding condition of the connection point and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.Papa,Persiapan sebelum penggunaan: Perkenalan dengan proses penggunaan yang betul dan proses penggunaan yang betul platform penangkapan hidraulik adalah syarat asas untuk memastikan operasi normal dan memperpanjang kehidupan perkhidmatan platform penangkapan hidraulik. Terdapat dua saluran utama untuk pemahaman: pertama, manual penggunaan dan operasi yang disediakan oleh pembuat apabila platform penangkapan hidraulik meninggalkan kilang,PapaPlatform mengangkat trek panduan tetap, yang pengguna perlu membaca dengan hati-hati; Yang kedua ialah latihan yang sesuai pada penggunaan peralatan selepas pemasangan dan penyahpepijatan. Xilang Door Industry akan mengatur jurutera teknikal pemasangan profesional untuk memasang platform penangkapan hidraulik di lokasi pelanggan. Selepas pemasangan pasukan pegawai teknikal akan menjalankan proses operasi platform penangkapan hidraulik untuk pengguna yang sesuai, serta perusahaan penghasilan produk khas yang melibatkan penyelidikan dan pembangunan, dan perkhidmatan. Ia adalah penghasil lif profesional jangka panjangAdjusting the oil pipe.Bordeaux,Setiap pelanggan memperhatikan harga lif jadi bagaimana pembuat menghitung harga lif? Secara umum, tinggi, dan kapasitas pembukaan yang disimpan oleh pelanggan Pelanggan tidak perlu memberi terlalu banyak perhatian kepada perbezaan harga antara pembuat lif yang berbeza apabila membeli lif, kerana bahan yang berbeza digunakan, tanda bahan, dan proses produksi menghasilkan harga yang berbeza untuk lif Pelanggan boleh mempertimbangkan keutamaan-keutamaan lif semasa membeli, dengan prinsip mendapatkan apa yang mereka bayar. Rencana penghapusan bahaya keselamatan untuk mengangkat lif kargo: Apabila ada kerosakan atau situasi yang tidak normal dalam lif kargo mengangkat, ia patut dihentikan secara segera daripada digunakan. Selepas menghapuskan kerosakan dan bahaya kemalangan, ia boleh digunakan semulaSemak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannyaKabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba semak sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi, dan operasi jujur!


PapaPlatform mengangkat pelukisTekanan kritikal industri



Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacuPangkalan penangkapan platform adalah komponen struktur besar yang dibuat dari plat besi legasi dengan tebal yang berbeza yang diseweld bersama-sama. Jumlah penywelding adalah besar, bentuk struktur adalah kompleks,PapaHarga jembatan naik bimbit, dan tekanan sisa yang tidak dapat dihasilkan semasa proses penghasilan. Untuk mencegah deformasi komponen disebabkan perubahan tekanan sisa semasa penggunaan,Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.Semak aras minyak kotak gerak dan gantikan minyak baru jika perluRegarding the construction elevator with counterweight, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.Pelanggan pertama,Tahap angkat boleh menyediakan maklumat pada masa sebenar mengenai operasi seluruh kenderaan, mengelakkan hanya bergantung pada pengalaman operator untuk berkoordinasi satu sama lain, dan meningkatkan kepercayaan dan keselamatan sistem. Definisi zon keselamatan adalah sangat penting kerana tahap angkat mempunyai julat besar pergerakan, dan ia mesti dihitung dengan tepat. tahap angkat mempunyai dua sistem secara struktur terpisah, jadual lapisan tanah dan bar kerja ketinggian tinggi. Namun, untuk berbagai pergerakan pada kenderaan, ia juga adalah sistem terpasang, yang perlu mempertimbangkan keutamaan operasi, kelebihan sistem, dan jaminan keselamatan tindakan.Warna permukaan mengadopsi proses bakar dengan perlawanan corrosion yang baik.Pertama,PapaPlatform penangkapan gaya tahap, perlu menyimpan penyelenggaran biasa. Selepas tempoh tertentu, cat lif akan secara automatik oksigen di udara, menyebabkan penuaan. Apabila menggunakan peralatan lif, perlu memperhatikan penyelenggaran dan cuba untuk tidak meletakkannya di luar. Ia dilarang meletakkannya di luar pada hari musim panas atau hujan untuk terkena cahaya matahari atau hujan.Papa,Check the welding condition of the connection point, and if there is any looseness, please fix it in a timely manner.Check and clean the driving gears and guide wheels of the elevator. If there is excessive wear, it is necessary to replace themPeningkatan kelajuan nominal dan muatan nominal lif kargo jenis keretapi panduan bermakna kuasa enjin utama mesti ditambah dan mesin trak yang lebih besar mesti digunakan. Apabila kuasa hos meningkat, kuasa penukar frekuensi juga mesti meningkat, dan peranti dan garis kuasa yang sepadan mesti meningkat dengan satu nombor.


senarai komen
  • Pemanas dapur

    Ha ha. PapaPlatform mengangkat pelukis Dah sampai tak lama lagi, not bad, lain kali datang boleh minta diskaun ^_^

  • Syarikat Bahan Binaan Guangcan

    Ia benar-benar ujian dan menunggu. Saya akhirnya menunggu selama 3 hari PapaPlatform mengangkat pelukis untuk tiba, kualiti pembukaan sangat baik

  • Syarikat Pencahayaan Zeng An

    Setelah lama mencari milik anda PapaPlatform mengangkat pelukis, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.

©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman