Songqi BaruPlatform penangkapan jenis gunting bergerakBercakap mengenai masalah teknikal pemasangan dan penyelenggaraan
masa pelepasan�span>2024-04-23 14:42:36

Apabila menggunakan lif anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.Lift hidraulik keempat tidak dilengkapi dengan peranti berat lawan untuk meningkatkan kadar penggunaan kawasan shaft, dan kereta lift boleh lebih besar. Tahap penunggang lima boleh menyediakan struktur besi terkait dengan bertahun-tahun pengalaman di China, dengan plat besi sandwich warna dua sisi tinggi untuk penyegelan luaran. Pengguna hanya perlu menyediakan ruang lubang dan pemasangan untuk menikmati lif hidraulik terkait yang selesa,Songqi BaruPlatform mengangkat lajur ganda sidang aluminum, cepat, dan selamat.Songqi Baru,Antara pins dan bearings platform, ia dijamin untuk menghindari pakaian dan air mata, dan minyak atau lemak yang sesuai boleh ditambah untuk memastikan bahawa produk mencapai keadaan operasi optimal; Sahkan beberapa kali sama ada terdapat suara semasa proses operasi. Sebagaimana ia semasa masa berjalan-in, perlu diawasi dengan hati-hati semasa penggunaan. Jika suara apapun ditemui semasa operasi platform angkat hidraulik, tidak perlu bimbang mengenainya dalam tahap penggunaan sebelumnya. Dalam keadaan biasa, berjalan berbilang kali, dan selepas berjalan-in, suara secara alami hilang. Namun, jika ada suara untuk masa yang panjang, ia tidak hilang atau lemah. Pada masa ini, pembuat patut segera selesaikan masalah; It is recommended to have a dedicated person regularly check whether the components are loose after running the hydraulic lifting platform for one cycle. Before use, check each screw, nut, retaining ring,Songqi BaruPlatform penangkapan gaya tahap, oil pipe joint, etc. for any signs of looseness. If any signs are found, they should be reinforced or replaced in a timely manner to avoid usage failures and accidents. Sekarang, jenis peralatan ini mempunyai biaya sebenar relatif rendah bila digunakan, dan dengan peralatan keselamatan sendiri ia boleh dilaksanakan di banyak tempat dan telah menerima perhatian dari kebanyakan pembangunan syarikat.Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.Seattle,Peribadi periksa semua kawat dan kabel untuk kerosakan. Timely bandage and replace damaged parts.Apabila menggunakan lif, anda perlu mendengar apa-apa bunyi yang tidak normal dari lif. Jika ada, ia perlu dihentikan segera untuk menghindari kerosakan serius lif.Scaffolds mesti terikat dengan selamat dan tidak digunakan di bawah beban berlebihan. Tidak mesti ada ruang antara pedal scaffolding dan tindakan anti slip mesti diambil.


Songqi BaruPlatform penangkapan jenis gunting bergerakBercakap mengenai masalah teknikal pemasangan dan penyelenggaraan



Peribadi semak sama ada operasi setiap mekanisme normal dan sama ada terdapat suara. Jika ada kesalahan ditemui, ia mesti dibuang dengan segera.Tiada pencemaran, tiada gas exhaust, jarak operasi yang besar, dan cairan yang kuat. Terutama sesuai untuk penyimpanan sejuk dan kawasan yang sangat penduduk (stesen keretapi, stesen bas, lapangan terbang). Lebih luas digunakan dalam industri seperti pembinaan bandar, lapangan minyak, pengangkutan, dan pemerintahan bandar. Menurut keperluan peribadi, peranti keselamatan seperti peranti pengurangan kecemasan, dan peranti penyelamatan tekanan automatik boleh dipasang dalam kes kehabisan kuasa, serta peranti keselamatan untuk mencegah muatan berlebihan platform mengangkat ketinggian tinggi, peranti perlindungan bocor, peranti perlindungan kehilangan fasa, dan peranti perlindungan letupan keselamatan untuk mencegah putus paip hidraulik.Semak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?Piawai inspeksi,Kedua, jika lif kereta api panduan ditempatkan di kawasan dengan musim yang berbeza, ia adalah khusus penting untuk memilih produk dari musim yang sama untuk ejen yang digunakan dalam tali wayar besi lif panduan untuk mencapai keputusan yang lebih baik.Apabila cahaya penunjuk untuk menyambung kuasa lif menyala, tekan butang atas. Motor putar tetapi platform angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga-fasa dan pembalikan motor. Hanya menggantikan mana-mana garis dua fasa.Lif platform angkat patut mengikut peraturan untuk membawa kerja, jika tidak ia boleh menyebabkan kerosakan kepada orang atau objek.


Songqi BaruPlatform penangkapan jenis gunting bergerakBercakap mengenai masalah teknikal pemasangan dan penyelenggaraan



Tuminminminminminminminminminyang hydraulic membeformformformformformforma tektektektektertterttertterttertterttertiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaiaPergi.Senarai bahan pemasangan, perhatian perlu diberikan kepada pemeliharaan untuk memperpanjang jangka hidup. Di bawah, Mesin Hydraulik Jinan Dasheng akan memperkenalkan beberapa titik pemeliharaan dan perhatian untuk semua orang: brek setiap mekanisme patut diperiksa secara peribadi dan disesuaikan untuk kebebasan antara pads brek dan roda untuk memastikan fleksibiliti dan kepercayaan. Di permukaan kencing, seharusnya tidak ada tanah di hadapan, dan mana-mana tanah mesti dicuci dengan bensin atau lebih tipis. Perhatikan untuk memeriksa setiap tali kawat besi untuk kawat patah dan tali longgar. Jika ia melebihi peraturan yang berkaitan ia mesti diganti segera. Pembuat lif profesional mempunyai julat penuh produk, yang terkenal dalam negara dan antarabangsa peralatan kita mempunyai kehidupan layanan panjang! Pemimpin industri dalam produk wayar produk, selamat datang untuk bertanyaPemandu harus menutup dan mengunci pintu bergerak di kedua-dua ujung pagar perlindungan sebelum kerja,Songqi BaruPlatform angkat gerak garpu gunting, kemudian cincin lonceng untuk dimulai. Ia dilarang secara ketat untuk bekerja dengan pintu bergerak pagar perlindungan terbuka. Dalam kes keadaan istimewa semasa operasi platform, tombol berhenti kecemasan boleh digunakan untuk menghentikan platform. Namun, semasa operasi normal, lapisan primer yang menentang rust biasanya dilaksanakan, yang secara efektif menghalang udara dan mencegah korrosion awal besi. Di bawah, tekan hidraulik Ruilong akan menjelaskan peran primer yang menentang rust.Peraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai PeningkatanUntuk lif yang telah berada dalam persekitaran kerja istimewa untuk masa yang lama, perlu segar secara peribadi cat luaran. Jika cat telah jatuh untuk masa yang lama atau baja dalaman telah berkarat, peralatan patut dihancurkan dahulu, dan cat baru patut dilaksanakan. Ia diharamkan secara ketat untuk melukis tanpa mengguncurkan. Pendekatan ini hanya akan mempercepat penuaan peralatan dan memperpendek jangka hidup.


senarai komen
©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman