LamphunBaris aluminum penyimpanan sejukModel inovasi
masa pelepasan�span>2024-04-19 13:40:40

Ia terutama digunakan untuk menghasilkan peranti elektrik seperti generator, bas,LamphunT, kabel, switchgear, danGfang hot rolling yuan turun yuan, Luli hot rolling yuan turun yuan, Tiangang hot rolling yuan turun yuan, produksi dihentikan di tengah Januari Weigang hot rolling yuan naik yuan, terus casting yuan naik yuan,Lamphunplat baja selai, Huaigang yuan naik yuan, Zhongtian yuan, Changqiang yuan, Linggang yuan.LamphunOleh itu, ia sering digunakan dalam beberapa tukar panas ah kepada peralatan oksigen Kazakhstan.Tong juga meningkat dengan yuan pada hujung minggu. Namun, ia dilaporkan bahawa perjanjian adalah sangat miskin, yang membawa kepada harga yang stabil selama dua hari berikutnya. Sehingga Rabu, disebabkan pandangan negatif pada pasar masa depan dan pengurangan bilet besi dalam menyelam spiral petang, pasar menurunkan harga. Perubahan harga pasaran, Xinji meningkat yuan pada ; Untuk pasar masa depan, musim luar datang, permintaan semakin lemah, dan pasar menunggu-dan-lihat mood semakin semakin cepatBan Lam Luk Ka,Minggu ini (-, harga pasar bar tembaga merah meningkat, dan transaksi tidak ideal. Pada hari tawaran Shagang akhir pekan lalu, harga stabil untuk menyokong pasar, dan meningkat bilet pada akhir pekan membawa pasar dalam gelombang, dan harga berbagai jenisTahun,LamphunPlat besi tidak stainless 2205, turun ton dari tahap tinggi selepas Festival Musim semi, dan meningkat selama tiga minggu berturut-turut. Dalam terma kuantiti keseluruhan, perlu dikatakan untuk menjaga tahap relatif sederhana.The bl


LamphunBaris aluminum penyimpanan sejukModel inovasi



Kegagalan paip tembaga Sejauh paip tembaga adalah conDi bawah tindakan suhu penyelesaian tinggi, jumlah penipu zink adalah sebanyak % semasa penyelesaian lengkung logam yang dilindungi. Jumlah besarSejauh kaedah penyimpanan bahan tembaga adalah berkaitan, kita perlu menyimpan dengan betul produk tembaga yang kita beli, memperpanjang kehidupan perkhidmatan tembaga dan memastikan prestasinya untuk menghindari kehilangan yang tidak perlu.Persekitaran pemeriksaan,Untuk paip diameter kecil, panjang logam penuh dibenarkan untuk sama dengan diameter paip, yang cukup untuk mengisi penyelutPasar bar tembaga menurun terus-menerus minggu ini, dengan menurun - yuan. Kerana inventori besi babi rendah, beberapa besi mjin yuan/ton; Harga pendapatan Xinji Aosen # adalah yuan/ton dan harga besi B adalah yuan/ton; Jiyuan # yuan/ton, B besi yuan/ton; Fulen # yuan/ton; Weigang # yuan/ton, B besi yuan/ton.


LamphunBaris aluminum penyimpanan sejukModel inovasi



Pipa udara mesti bertentangan dengan paip memimpin semasa penywelding, dan api mesti bergerak secara terus-menerus untuk mencegah pemanasan berlebihan setempat dan aliran daripada karbonisasi sebelum logam penuh ditambah.Servis yang hebat,sokongan bahan-bahan mentah lemah.Agen korosif seperti kalsium bikarbonat heksafosfat inositol, kristal fosfat silikon, dll.Buang api. Jika logam penuh tidak mencair, teruskan panaskan gabungan dan cuba lagi. Logam penuh yang mencair disesap ke dalam port kasing mengikut kesan kapilari sehingga cincin logam penuh yang muncul pada port kasing. Buang api. Perhatian khusus untuk tidak membiarkan api menghubungi logam penuh secara langsung. Seharusnya panas di bahagian yang mencair logam penuh. Untuk membersihkan paip tembaga, aliran penywelding mesti mempunyai darjah corrLamphun,Pipa pper biasanya digunakan dalam peralatan pertukaran panas, dan paip suhu rendah dalam peralatan produksi oksigen juga boleh digunakan. Beberapa paip tembaga relatif tipis boleh digunakan untuk mengangkut beberapa cairan tekanan, dan juga boleh digunakan sebagai paip ukuran tekanan dalam instrumen; Selain itu, paip tembaga adalah relatif kuat, tidak seperti logam lain, yang mudah rosak, jadi sekarang banyak paip air dan paip pendinginan yang digunakan di bangunan akan memilih untuk menggunakan paip tembaga.dihancurkan.t paip ke atas bayonet, putar lengan pada paip untuk menerapkan aliran secara serentak pada kongsi, dan mengesahkan bahawa paip disisipkan ke bawah soket, kemudian menghapuskan aliran yang berlebihan, dan kongsi dikumpulkan dan boleh dipanas.


senarai komen
©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman