Baile Atha LuainFully automatic hydraulic tipping machine hopperCara melakukan ujian tekanan
masa pelepasan�span>2024-03-29 09:15:47

Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.Bangunan rumah gaya menara di atas; Unit tinggal dan koridor dengan lantai atau lebih; Bangunan awam Kelas II lain dengan tinggi bangunan yang melebihi meter; Bangunan tinggi dengan lif yang tinggi lebih dari meter; Lif kebakaran berfungsi mempunyai bilik depan. Kawasan bilik depan lif api independen adalah: kawasan bilik depan bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi; Kawasan bilik depan bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi. Apabila bilik depan lif kebakaran dikongsi dengan tangga anti asap, kawasannya ialah: kawasan bilik depan berkongsi di bangunan penduduk lebih besar dari meter persegi, dan kawasan bilik depan berkongsi di bangunan awam dan bangunan kilang tinggi (gudang) lebih besar dari meter persegi.Baile Atha Luain,Dalam kehidupan harian, lif adalah alat yang biasa digunakan yang membawa kita kesehatan yang banyak. Tapi berapa banyak yang anda tahu tentang jenis dan pengetahuan keselamatan lif?Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, cahaya di dalam lif bukan api tidak mempunyai kuasa, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.Koronadal,[UNK][UNK]“& rdquo; Elevator shaft: The design conditions are provided by the user to the architectural design department. The architectural design department analyzes whether the on-site pit depth, top floor height, reaction force, etc. can meet the installation requirements of the elevator, as well as which building structures are needed (such as smashing stairs or floors), and develops a renovation construction plan. Jika memang diperlukan untuk mengubah struktur lif disebabkan keadaan teknik awam (seperti saiz kereta, lebar pembukaan pintu, dll.), maka pertimbangkan rancangan bukan piawai lif.The&# quo; Lif berbilang; Ia dijangka untuk diletakkan dalam operasi pengadilan untuk pertama kalinya pada . Manufattur lif rumah profesional dengan jaminan kualiti, syarikat profesional, bekalan tepat waktu, dan keutamaan-keutamaan tinggi, telah menjadi tanda yang disukai untuk banyak produk wayar. Selamat datang untuk membeli!Jarak pinggir sinar terlalu kecil: Kaedah untuk memperpendek platform bawah adalah untuk memperpendek panjang keseluruhan escalator, tetapi perhatikan julat pendekatan sangat terhad, umumnya tidak melebihi mm. Secara umum, platform tidak boleh dikurangkan kerana ia mengandungi peralatan seperti kabinet dan motor. Ubah sudut escalator dari darjah ke darjah


Baile Atha LuainFully automatic hydraulic tipping machine hopperCara melakukan ujian tekanan



Butang penggera atau nombor telefon pada panel menegak memberitahu pengurus ciri-ciri bahawa profesional lif boleh membantu atau meminta penyelamatan.Elevator tidak menutup pintu atau berulang kali membuka dan menutup pintu: terdapat sampah yang menghalang tirai cahaya atau plat kenalan pintu di pintu masuk atau sil.Apa yang patut saya lakukan jika pintu lif dan pintu pendaratan ditutup dan lif tidak berjalan?Pembangunan potensi,Ia tidak disarankan untuk memaksa pintu atau menyelamatkan diri dari tetingkap keselamatan bumbung kereta. Kerana memanjat keluar dari kereta tidak sama dengan menyelamatkan, kebanyakan penumpang tidak dikenali dengan lif dan struktur lif, dan menyelamatkan diri buta sering menimbulkan bahaya yang lebih besar.Performasi teknikal yang perlu ditandakan& mdash; Kepercayaan,Baile Atha LuainHarga lif kecil rumah tangga, kemajuan dan selesa Kepercayaan yang disebut merujuk kepada kemampuan sistem lif untuk menjaga fungsi yang dinyatakan dalam masa yang dinyatakan. Keperluan kita untuk kepercayaan lif adalah untuk minimumkan kegagalan semasa masa operasi dan memudahkan untuk menghapuskan mereka apabila mereka berlaku. Ini memerlukan kita untuk memilih produk dengan kepercayaan tinggi, seperti lif rumah profesional, lif rumah villa, penghasil lif rumah, dan lif rumah kecil, yang mempunyai julat lengkap produk dan populer baik dalam negeri maupun antarabangsa. Peralatan kami mempunyai kehidupan layanan panjang! Industri produk wayar yang memimpin, selamat datang untuk bertanya. Konfigurasi lif adalah baik, dan untungnya, terdapat pasukan penyelamatan dedikasi di kawasan tempatan.Parameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti lebar jelas langkah, sudut lengkung, lif: muatan bernilai, kelajuan bernilai, tinggi angkat besar, kuantiti, bilangan lantai dan stesen.


Baile Atha LuainFully automatic hydraulic tipping machine hopperCara melakukan ujian tekanan



Kurangkan bunyi keseluruhan mesin. Kerana tiada bunyi dari perlindungan semasa operasi kelajuan tinggi bagi enjin asinkron dan tiada bunyi dari transmisi gear cacing, dan tidak perlu bagi stator untuk menyediakan arus kegembiraan tambahan. Oleh itu boleh dilihat bahawa kegembiraan mereka dicapai oleh magnet kekal, faktor kuasa lif boleh mencapai tahap yang sangat tinggi. Pada masa yang sama, rotor motor tidak mempunyai semasa dan tidak ada masalah kehilangan elektronik. Secara umum, ia mengurangkan konsumsi dengan % -% dibandingkan dengan enjin yang tidak tersimpan. Kerana kekurangan efisiensi rendah dan penggunaan tenaga tinggi pasangan pemindahan gear cacing, penggunaan tenaga lebih berkurang.OK atau tidak?,Butang tutup pintu tidak mempunyai fungsi penyelamatan diri. Selama tempoh penyelamatan yang ditentukan, komponen lif dalam operasi diperiksa dipenuhi bahan bakar, debu dibuang, dan peranti keselamatan dinyahpepijat. Termasuk ujian yang tidak menghancurkan dan pemeliharaan tali besi traksi lif.China has a large demand for energy-saving elevators, with strong demand growth. The compound growth rate from to will reach % greatly exceeding the overall growth rate of elevator demand in China. Sebagai komponen utama mesin tarik lif yang menghemat tenaga, bahan magnet permanen besi neodymium berfungsi tinggi terikat untuk meningkat dengan cepat permintaan pasar dengan pembangunan lif yang menghemat tenaga. Setiap lif penyimpanan tenaga memerlukan sekitar kg bahan magnet permanen besi neodymium berfungsi tinggi. Menurut penilaian ini, pada tahun ,Baile Atha LuainPlatform angkat aliran aluminum,Baile Atha LuainLif rumah tangga kecil Villa, industri lif yang menghemat tenaga China perlu menggunakan ton bahan magnet permanen neodymium besi boron berkesan tinggi. ia dijangka bahawa pada tahun , lif mula berjalan tanpa menutup pintu, membuat pergerakan mengelilingi lutut boleh mengurangi kesan pada&#quo; Hentikan Kecemasan; Tidak menyesuaikan diri. Sens dan Precautions Perkara Perasaan untuk Pembelian Elevator Beberapa Opinion tentang Pemilihan Elevator Posisi Grade Elevator Standard Posisi Elevator: Produksi lift mesti sebuah syarikat dengan ibukota terdaftar tidak kurang dari juta yuan, dan tidak boleh menjadi syarikat OEM.Baile Atha Luain,Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.Jika lif sudah di lantai pertama, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.Keselamatan elektrik. Lift kegagalan mempunyai peranti keselamatan berbilang, tetapi terdapat juga banyak tempat di mana masalah boleh berlaku. Beberapa orang telah ditangkap kerana pintu yang tidak normal membuka dan menutup, sementara yang lain telah menghadapi situasi di mana butang lif tidak berfungsi dan skrin paparan hitam, mengambil lif bukan tentang mencari atau bertindak dalam filem.


senarai komen
  • Pemprosesan produk pertanian dan sampingan serta pembangunan teknologi

    Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, Baile Atha LuainFully automatic hydraulic tipping machine hopper sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

  • Penjualan perisian komputer dan peralatan tambahan

    Sejak mencari dan membeli-belah dalam talian, anda tidak perlu keluar dan bersiar-siar. Kualiti Baile Atha LuainFully automatic hydraulic tipping machine hopper anda dijamin, logistik dan penghantaran

  • Syarikat Jualan Aluminium Zunrun

    Baile Atha LuainFully automatic hydraulic tipping machine hopper Beritahu saya harga, adakah terdapat harga terperinci untuk parameter tersebut?

  • Zhengyao Metal Products Sales Co., Ltd.

    Perkhidmatan anda sangat baik, Baile Atha LuainFully automatic hydraulic tipping machine hopper juga sangat murah! Saya akan kerap datang pada masa hadapan!

  • bahagian dalam kereta

    Pembelian dalam talian pertama Baile Atha LuainFully automatic hydraulic tipping machine hopper. Saya menggunakan pengalaman peribadi saya untuk memberitahu semua orang bahawa sikap perkhidmatan anda

©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman