FengzhenPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterSpesifikasi operasi harian
masa pelepasan�span>2024-04-19 08:26:17

Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannyaFengzhen,Platform angkat elektrik - Bagaimana platform angkat elektrik boleh memastikan operasi angkat cepat dan selamat?Periksa keadaan pakaian dan kebebasan roda panduan lif kargoNageswari,Penjagaan bulanan: Lihat item pemeriksaan mingguLift jenis kereta api panduan sepatutnya mematuhi standar industri mekanik Republik rakyat China. Platform angkat JB/TJB/T secara umum dibahagi menjadi platform angkat tetap, platform angkat bimbit, platform angkat sendiri,FengzhenPlatform memuatkan dan membuka muatan bimbit, dan kenderaan angkat. Suhu persekitaran kerja ialah --+, dan secara umum diperlukan kelajuan angkat bangku kerja seharusnya - m/min, dan kelajuan menurunkan tidak seharusnya lebih besar daripada yang platform angkat. Kaedah pengiraan berbeza boleh berbeza sedikit; Calculation of elevator speed: The lifting speed is equal to the lifting height/(volume of oil cylinder/displacement of pump station). Semasa menggunakan produk platform angkat,FengzhenPlatform mengangkat liga aluminium empat pilar, ia tidak dapat dihindari bahawa beberapa kesalahan boleh berlaku. Bagaimana kesalahan ini boleh dihapuskan?Laksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.


FengzhenPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterSpesifikasi operasi harian



Menyesuaikan unit kuasa.Platform Lift Kemudahan&#& mdash; Perincian Produk Platform Penangkapan Orang Lumpuh& mdash; Perkenalan produk platform angkat yang lumpuh adalah kompak dalam struktur, mudah untuk beroperasi, dan mudah untuk dikekalkan. Platform gantung kursi roda yang bersandar menyelesaikan dengan sempurna masalah orang dengan cacat naik dan turun tangga di tempat awam. Keuntungan utama ialah ia tidak perlu mengubah teknik awam asal, dan sesuai untuk tempat yang tidak sesuai untuk rampa dan angkat lif. Perkara: Bahagian sempit tangga seharusnya tidak kurang dari mm, yang boleh dipasang di dinding atau tangga kereta tangan, menjadikannya mudah untuk beroperasi, Kapasiti muatan yang selamat dan boleh dipercayai: KG-KG Kelajuan Pemandu: boleh memutar mana-mana sudut,Apabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, check the adjustment and fixation status of the counterweight guide wheel. Check the balancing equipment of the steel wire rope, the crown wheel, and the counterweight steel wire rope bracketSemak status perlahan gelang dinding, tongkat sokongan, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketat


FengzhenPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterSpesifikasi operasi harian



Apabila melepaskan berlaku,FengzhenPlatform angkat gerak jenis garpu gunting, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.Proses aplikasiApabila tinggi bangunan bangunan melebihi meter, jaringan keselamatan lebar meter mesti dibina di luar muka kerja bersama lapisan bangunan. jaringan keselamatan tetap mesti dibina di lapisan pertama sehingga tiada operasi ketinggian tinggi.Pada zaman modern, platform angkat adalah produk alternatif untuk pelukis lengan. Ia boleh melakukan operasi penggantian atau melintasi halangan semasa operasi. Yang lebih pelik ialah ia boleh melakukan beberapa titik kerja di lokasi berat, dan mempunyai muatan berat. Ia boleh digunakan untuk dua atau lebih orang yang bekerja pada masa yang sama, dan juga boleh membawa peralatan tertentu di at a s. Mobiliti yang hebat dan putaran yang lebih sesuai. It also has a beautiful appearanceLaksanakan minyak (mentega) secara biasa dalam trek operasi.Fengzhen,Menggunakan jadual analisis korelasi antara fenomena ralat dan penyebab untuk mencari ralat hidraulik, berdasarkan latihan kerja, ringkasan jadual korelasi antara fenomena ralat dan penyebab (atau disediakan oleh pembuat), yang boleh digunakan untuk mencari dan mengendalikan ralat hidraulik umum.Pertahanan minggu: Menurut arahan operasi, pastikan lif diperiksa dan lembut setiap hariMenggunakan analisis penyebab (juga dikenali sebagai tulang ikan) untuk mengenalpasti kesalahan hidraulik dan menganalisis kesalahan yang berlaku dalam peralatan hidraulik boleh dengan cepat mengenalpasti penyebab utama dan sekunder kesalahan dan mengumpulkan pengalaman dalam penyelesaian masalah.


senarai komen
  • Perundingan penilaian kualiti kejuruteraan

    FengzhenPlatform mengangkat selai aluminium 6-meterKualitinya bagus, benar-benar di luar jangkaan, dan kelajuan penghantaran sangat pantas.

  • Perundingan tuntutan insurans

    Saya sibuk lupa, maaf, apa lagi yang boleh saya katakan~~ Ini FengzhenPlatform mengangkat selai aluminium 6-meter memang bagus, cukup bertuah.

  • Dandang elektrik regeneratif

    Saya baru menerimanya pada waktu pagi dan rakan-rakan saya sangat menyukainya. Saya akan membelinya daripada anda lain kali FengzhenPlatform mengangkat selai aluminium 6-meter.

©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman