ErdJembatan naik mudahKembali ke kestabilan
masa pelepasan�span>2024-04-19 13:10:26

(Struktur) Kuat, kapasitas pembawa muatan tinggi,ErdJembatan penerbangan hidraulik bergerak, angkat licin dan pemasangan_; ā n zhu ā Ng) Pertahanan sederhana dan selesa. Provided strong support for long-term cargo handling for enterprises.Klasifikasi jambatan naik: jambatan naik bergerak jambatan naik hidraulik bergerak digunakan secara luas di platform kargo dan tempat muatan dan muatan bergerak tanpa muatan dan muatan peralatan, dan adalah peralatan bantuan kargo yang digunakan bersama dengan forklift. Dengan bantuan peralatan ini, forklift boleh masuk secara langsung ke dalam kompartemen kereta untuk operasi muatan dan muatan batch. Hanya satu orang yang diperlukan untuk beroperasi tanpa perlukan bekalan kuasa, yang boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat. Ia tidak hanya boleh mengurangkan intensiti kerja anda, tetapi juga menggandakan efisiensi pembuatan dan pembuatan operasi, mempercepat aliran bahan-bahan, dan mendapatkan keuntungan ekonomi yang lebih besar.Erd,Muat dan muatan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk muatan dan muatan cepat barang. Fungsi jadual tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Muat dan muatan profesional kilang jembatan dan produk khas lain adalah tanda lama, dengan keuntungan dalam harga dan kualiti yang dijamin. Forklifts dan kenderaan pengangkutan lain boleh memandu secara langsung ke trak untuk muatan dan muatan seri barang memerlukan hanya satu orang untuk menyelesaikan muatan dan muatan cepat barang. Jembatan boarding mengurangkan banyak kerja untuk perusahaan, mengurangkan kuasa operasi trekking, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.Lepaskan butang permulaan, jambatan penerbangan tetap akan turun secara automatik, dan papan sirkuit akan ditempatkan di belakang trak. Selepas selesai langkah di atas, ia boleh dimuatkan dan dimuatkan.Mudanjiang,Apabila menggunakan pompa manual, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali untuk perlahan-lahan mengangkat jambatan.Ia adalah mesin logistik yang selamat, dipercayai, menyelamatkan masa,ErdJembatan naik hidraulik bergerak, menyelamatkan tanah yang memecahkan operasi perbezaan ketinggian tinggi.(Struktur) Kuat, kapasitas pembawa muatan tinggi, angkat licin dan pemasangan_; ā n zhu ā Ng) Pertahanan sederhana dan selesa. Provided strong support for long-term cargo handling for enterprises.


ErdJembatan naik mudahKembali ke kestabilan



[UNK][UNK]. Jembatan pengangkutan sisi platform: Jembatan pengangkutan sisi platform dipasang secara langsung di tepi depan platform memuatkan dan memuatkan. Tidak perlu menggali atau menyimpan lubang pada platform operasi memuatkan dan memuatkan, dan pada dasarnya tidak ada perubahan pada struktur bangunan. Semasa pembangunan, faktor pembuatan dan pembuatan operasi tidak dianggap. Pemuatan dan pembuatan jembatan jenis platform berkhidmat sebagai penyelesaian penyelesaian dan juga boleh memenuhi keperluan untuk pembuatan dan pembuatan operasi ke dalam kereta trak.Kekuatan tinggi& ' U& ' The design of the shaped beam can ensure its high load and long-term operation without deformation.Untuk mencegah rusting di jambatan boarding, bersedia untuk perlindungan cuaca hujan dan melarang ketat-ketat eksposisi hujan.Julat produk,The fixed boarding bridge effectively achieves rapid loading and unloading of goods, greatly reducing labor and improving work efficiency in use. Hanya dengan cara ini kita boleh mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar.Melihat kembali kepada industri logistik biasa, permintaan potensi untuk peralatan pengendalian bahan juga meningkat dengan tajam dari masa ke masa! Terutama jambatan penerbangan hidraulik yang tetap digunakan secara luas di gudang, dermaga, platform kargo, dan mempunyai volum penghantaran yang besar dan penggunaan sering. Jadi,ErdJembatan naik bimbit hidraulik, dengan kemajuan terus menerus dan perlahan perusahaan antarabangsa dalam industri penghasilan. Kualiti penghasilan jambatan naik hidraulik dan saluran naik hidraulik juga terus meningkat, yang telah membawa kepada beberapa perusahaan dengan kemampuan penghasilan yang relatif kuat.It is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outlet, and high loading pressure. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.


ErdJembatan naik mudahKembali ke kestabilan



Jembatan trak besar berfungsi lebih baik sebagai jembatan penerbangan hidraulik antara trak besar dan forklift elektrik semasa memuatkan, memuatkan, pengangkutan, dan pengangkutan. According to classification it can be simply divided into mobile boarding bridges and fixed boarding bridges. Mobile boarding bridges are also divided into mechanical boarding bridges and hydraulic boarding bridges. Fixed boarding bridges are generally divided into hydraulic boarding bridges, airbag boarding bridges (also known as pneumatic boarding bridges or airbag boarding bridges), simple boarding bridges or mechanical boarding bridges.Kesimpulan ujian,Dengan cara ini, jambatan naik hidraulik tetap memenuhi keperluan untuk pengendalian kargo dalam terma kekuatan kestabilan, kestabilan, pembawa muatan, kesehatan, efisiensi, dan aspek lain, dan penggunaan kestabilan memberikan keuntungan besar. Kami menyediakan pelbagai kilang jambatan boarding, penyelesaian di lokasi dan operasi jujur kepada individu dan syarikat di seluruh negara untuk masa yang lama.Mengadopsi komponen penyegelan yang diimport, kilang jembatan pengangkutan profesional, dengan kualiti yang besar dan harga yang rendah. Ia adalah tahan api, tahan air, tahan suhu tinggi, kekal, selamat dan dipercayai, memastikan sistem hidraulik mempunyai prestasi penyegelan yang baik (xì ng né ng).Peranti slip peranti pembuatan, pembuatan, dan pengendalian peralatan mesin bantuan yang digunakan dalam set fasilitas: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai. Ia adalah kilang pengangkutan jambatan jangka panjang. Selamat datang untuk bertanyaErd,Penjalanan peralatan juga memerlukan masa tertentu. Operator mesti memahami dan membaca arahan dan tindakan pencegahan sebelum digunakan, dan memahami prestasi dan prinsip mesin di jambatan untuk menghindari kemalangan serius disebabkan oleh operasi yang salah. Platform naik gunting tetap terutama dirancang dan dihasilkan mengikut keperluan pengguna. Mereka terutama dipasang dalam lubang dan mempunyai tahap dengan tanah apabila dipasang, membuatnya selesa untuk berjalan tanpa menghalangi lalu lintas.Muat dan muatan hidraulik tetap adalah peralatan bantuan khusus untuk muatan dan muatan cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengendalian lain boleh masuk secara langsung trak untuk muatan dan muatan batch barang. Dengan hanya satu orang yang bekerja, muatan dan muatan cepat barang boleh dicapai. Perangkat jambatan mengurangi jumlah kerja yang besar untuk perusahaan, meningkatkan efisiensi kerja, dan mencapai keuntungan ekonomi yang lebih besar. Berikut adalah ciri-ciri produk jambatan boarding.Hydraulic system mode: hydraulic oil: anti wear hydraulic oil.


senarai komen
©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman