GaopingJembatan penerbangan teleskopikBorang penghantaran
masa pelepasan�span>2024-04-24 06:12:29

Untuk memastikan jambatan penerbangan hidraulik dalam keadaan baik, ia perlu diperiksa secara awal sebelum digunakan, terutama termasuk sama ada butang-butang berkesan; Sama ada tali kuasa dan soket masih selamat; Sama ada saluran paip minyak masih selamat; Kestabilan kereta pengawal; Keketatan bolt pada setiap titik persimpangan; Kualiti penampilan tak ada. Tetapi apabila kuasa diaktifkan dan cahaya indikator diaktifkan, tekan butang atas, motor putar tetapi jadual angkat tidak naik. Ini mungkin disebabkan sambungan terbalik bekalan kuasa tiga fasa dan pembalikan motor. Hanya bekalan kuasa perlu diperbaiki, jadi ia bukan masalah besar.Udara bercampur dengan minyak hidraulik dalam sistem hidraulik akan melarikan diri dari minyak dan membentuk gelembung di zon tekanan rendah. Apabila ia bergerak ke zon tekanan tinggi, melepaskan sejumlah besar panas, menyebabkan suhu minyak meningkat.Gaoping,Untuk mencegah rust di jambatan pengangkutan, perlu bersiap-siap untuk perlindungan cuaca hujan, melarang hujan secara ketat, periksa struktur kurungan dan panel untuk keadaan yang baik, tambah minyak dan mentega ke gudang dan komponen setiap bulan, dan periksa memperbaiki dan menggantikan bahagian yang rentan setiap bulan.Semasa proses penggalian lubang dasar jambatan penerbangan sederhana, tekanan struktur sokongan patut dihentikan, dan perubahan dinding tanah patut diperhatikan setiap masa. Jika ada fenomena yang tidak normal seperti retak ditemui, pembangunan mesti ditangguhkan dan dilaporkan kepada atasan untuk mengendalikan.Subotica,Selain peralatan umum, jambatan penerbangan hidraulik yang stabil juga perlu dilengkapi dengan valv overflow berdasarkan prestasinya untuk mencegah tekanan berlebihan semasa pergerakan ke atas. Dan apabila sistem hidraulik mengalami pecahan saluran paip yang menyebabkan turun cepat, sepatutnya ada saluran paip yang boleh memotong sirkuit minyak secara automatik. Kabur ruang; Dan rem tangan kecemasan mesti disediakan, yang boleh dihentikan segera dalam kes kecemasan untuk menghindari cedera. Oleh itu,GaopingMoving the boarding bridge, peminta memilih lif kargo hidraulik dengan valv putus saluran paip dan brek tangan kecemasan, yang lebih efisien.Kerana skenario penggunaan dan persekitaran yang berbeza, beberapa kilang yang dipasang sering terus-menerus membuka muat, hantar, dan digunakan. Ia boleh dibayangkan kerana operasi jangka panjang dan seringSistem hidraulik mengadopsi produk markah Itali yang diimpor,GaopingJembatan boarding bergerak, dengan prestasi yang baik dan pemeliharaan minimal. Sistem kuasa angkat silinder minyak, plat yang bersandar, operasi silinder minyak atas, dan kecil, boleh disesuaikan dengan lancar. Plat penyesuaian tinggi adalah plat dekoratif dan profil yang dipilih, dengan kehidupan perkhidmatan panjang. Berbagai pembuat kualifikasi jambatan naik selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!


GaopingJembatan penerbangan teleskopikBorang penghantaran



Berikut adalah ciri-ciri produk.Sebagai alat utama untuk memuatkan dan memuatkan barang di gudang, jembatan pemuatan hidraulik bermain peran yang sangat penting dalam keseluruhan proses pemuatan dan memuatkan gudang. Editor memberitahu anda bahawa lebih dan lebih syarikat dan gudang telah memasang jambatan boarding hidraulik tetap. Mekanisasi bahan-bahan dan alat, dan jumlah yang meningkat pembuatan dan pembuatan kargo. Jembatan penerbangan hidraulik tetap berkhidmat sebagai jembatan antara garpu dan kereta. Selain itu, dalam produksi jambatan boarding hidraulik, ia memerlukan proses produksi yang lebih baik. Kerana jenis produk ini memerlukan penggunaan bahan-bahan yang sangat sedikit untuk mencapai kapasitas pembawa muatan yang lebih tinggi, ia adalah semulajadi bagi produk untuk mencapai kapasitas pembawa muatan yang lebih baik, dan ia adalah semulajadi diperlukan untuk mempunyai proses produksi yang lebih baik dalam produksi. Namun, beberapa penghasil tidak memperbaiki peralatan penywelding mereka dengan baik atau tidak mencapai keuntungan teknologi yang sepadan, yang menyebabkan penurunan semulajadi kualiti produk. Oleh itu, kemampuan untuk meningkatkan kualiti produk bergantung pada kekuatan pembuat. If the strength is not reached, it is naturally difficult to have good quality.Sebab banyak pelanggan tidak menjelaskan tujuan khusus jambatan boarding bimbit apabila menyesuaikannya, terdapat perbezaan dalam kerja sebenar untuk menyesuaikan jambatan boarding, yang menyebabkan efisiensi rendah.Harga,Pemuatan dan membuang jembatan hidraulik adalah peralatan bantuan khusus untuk pemuatan dan membuang cepat barang. Fungsi penyesuaian tingginya membolehkan jembatan dibina diantara trak dan platform kargo dalam gudang. Forklift dan kenderaan pengangkutan lain boleh masuk secara langsung trak untuk pemuatan dan membuang batch barang, juga dikenali sebagai platform pemuatan dan membuang.Penyelesaikan masalah: Kuatkan valv kembalinya ke penyelesaian masalah.Alasan untuk jadual angkat tidak menurunkan: Tombol menurunkan gagal berfungsi, dan tombol kelajuan menurunkan diluar penyesuaian. Solusi: Apabila menekan butang menurunkan periksa sama ada tombol menurunkan berfungsi. Jika tidak ada elektrik,GaopingTekanan hidraulik paksi boarding tetap, cuba untuk menghapuskannya; Jika terdapat elektrik, mengacaukan valv turun sendiri atau menggantikan valv turun. Kabur penurunan harus tetap bersih.


GaopingJembatan penerbangan teleskopikBorang penghantaran



Seperti yang diketahui, jambatan penerbangan tetap adalah peralatan bantuan istimewa yang digunakan untuk memuatkan dan memuatkan barang cepat. Mudah untuk dibuang, stabil yang kuat, dan biaya penyelenggaran rendah. Kurangkan kerja dan meningkatkan efisiensi kerja. Mari kita lihat operasi dan kontraindikasi jambatan boarding tetap: operasi utama jambatan boarding tetap adalah menekan tangan lifting untuk mengangkat jambatan boarding tetap ke lapisan at a s kurungan.Kerja kerjaAlasan untuk ketidakmampuan atau kegagalan bangku kerja untuk meningkat: terlalu muat.Ada papan balik di atas jambatan, memastikan transisi licin antara platform kargo dan kereta.Ada tiga papan bergerak di kedua-dua sisi papan pengkondisi udara yang secara automatik melekat pada pinggir kereta, yang dapat menghalang papan penyesuaian jatuh dan menjaga tekanan kaki dalam keadaan selamat.Gaoping,Saya tidak tahu apa jambatan penerbangan hidraulik tetap, apa yang ia lakukan? Seterusnya, saya akan bercakap dengan anda tentang apa jambatan penerbangan hidraulik yang tetap. Jembatan muatan hidraulik tetap adalah peranti jambatan yang digunakan diantara forklift dan trak, memudahkan muatan dan muatan barang.Due to the fact that the boarding bridge can be used in many loading and unloading situations, mod pergerakan, tujuan khusus, persekitaran kerja, saiz bangku kerja, muatan, tinggi lajur, dll. jambatan papan patut ditakrif dengan jelas satu per satu.Berikut adalah ciri-ciri produk.


senarai komen
©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman