WuhaiJembatan boarding mudahApa teknologi pembuatannya
masa pelepasan�span>2024-05-07 17:40:58
high usage frequency

It is inevitable to apply a certain amount of pressure to the boarding bridge due to frequent shipment at the cargo outlet, and high loading pressure. Masalah ini telah berlaku untuk masa yang lama, tetapi jambatan naik bimbit mempunyai frekuensi penggunaan yang lebih rendah daripada jambatan naik tetap, dengan tonasi muatan yang kurang, jadi ia boleh digunakan untuk masa yang lama, membuat ia sukar untuk menyebabkan masalah.Lepaskan butang permulaan jambatan penerbangan tetap akan turun secara automatik, dan papan sirkuit akan ditempatkan di belakang trak. Selepas selesai langkah di atas,Blok brek peralatan (yang dapat mencegah bergerak jambatan papan semasa memuatkan dan membuang trak).Cilinder minyak dan silinder minyak paksi pengangkutan sering digunakan, dan perkara yang baik adalah menggunakan cincin penutup diimport. Pembuat seperti Hengyu, Daewoo, dan Blacksmith adalah semua tanda yang relatif dewasa di China.Sabya,Jembatan boarding tetap biasanya digunakan sebagai peralatan pemuatan dan muatan bantuan untuk forklift yang ditetapkan dalam platform. Peralatan ini mampu menyediakan pengendalian bahan logistik dengan cara ini, yang terbuat dari bahan kuasa tinggi; U” Profil baja direka sebagai kerangka. Kekalkan ia untuk masa yang lama tanpa deformasi dalam keadaan muatan tinggi. The platform of the boarding bridge adopts anti slip patterned steel plates to increase the climbing friction of the forklift and improve work efficiency. Dan rok anti berguling boleh ditambah jika perlu.Ia tidak dapat dihindari untuk melakukan pemeriksaan keselamatan sebelum menggunakan jambatan papan, seperti memeriksa sama ada saluran paip bahan bakar rosak atau bocor minyak, dan sama ada kacang yang menyambung komponen terlepas. Projek profesional termasuk: Fabrik Dengqiao dan perniagaan lain yang berkaitan.Peraturan keselamatan untuk penggunaan platform kerja jenis gunting tinggi semakin dikenali dan digunakan secara luas di China. Sementara kerja tinggi membawa kesenangan untuk kerja kita, kita perlu menghadapi beberapa bahaya keselamatan, seperti mencegah pembukaan, menggaruk, kejutan elektrik, dan aspek lain dari platform pembukaan jenis gunting di lokasi pembinaan. Dalam terma elektrik pembangunan, seseorang yang ditugaskan diperlukan untuk mengendalikan penggunaan elektrik. Menurut pemberitahuan jabatan teknik, elektrik patut dipimpin dari titik kuasa yang ditentukan ke kabinet pembangunan pembangunan. Selain itu, sambungan tidak dibenarkan.


WuhaiJembatan boarding mudahApa teknologi pembuatannya



Peraturan keselamatan untuk penggunaan platform kerja jenis gunting tinggi semakin dikenali dan digunakan secara luas di China. Sementara kerja tinggi membawa kesenangan untuk kerja kita, kita perlu menghadapi beberapa bahaya keselamatan, seperti mencegah pembukaan, menggaruk,WuhaiJembatan pengangkutan bekas, kejutan elektrik, dan aspek lain dari platform pembukaan jenis gunting di lokasi pembinaan. Dalam terma elektrik pembangunan, seseorang yang ditugaskan diperlukan untuk mengendalikan penggunaan elektrik. Menurut pemberitahuan jabatan teknik, sambungan tidak dibenarkan.Jembatan penerbangan jenis platform juga boleh merancang mod struktur berbeza berdasarkan keadaan laman yang berbeza, dan juga boleh disesuaikan ke atas (dibawah platform kargo) atau ke bawah (dibawah platform kargo) pada skala tertentu, memenuhi aplikasi peranti kebanyakan saluran muatan dan muatan. Simple put, sebuah jambatan boarding terkandung.Dalam singkat, jambatan boarding hidraulik adalah alat yang biasanya digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang dengan frekuensi yang tinggi penggunaan. Pilihan yang tepat dan pemeliharaan komponen adalah penting. Kadang-kadang, perincian boleh menentukan kehidupan perkhidmatan jambatan boarding, dan keputusan tidak boleh dibuat tanpa pengetahuan. Performasi yang baik dari pelbagai komponen jambatan boarding hidraulik adalah satu syarat untuk menyelesaikan operasi ketinggian tinggi dengan kualiti dan kuantiti. Kami harap kandungan di atas akan membantu dengan kemampuan pembelian dan pemeliharaan komponen bridge Saya harap ia akan membantu anda dalam proses penggunaan masa depan.Berapa harganya?,Hydraulic system mode: hydraulic oil: anti wear hydraulic oil.Pastikan trak berhenti tepat di ujung depan jambatan boarding tetap dan menggunakan brek tangan untuk mengendalikan jambatan boarding hidraulik tetap.Apabila menggunakan pompa manual, pertama-tama kembalikan butang valve minyak dan ketat ke arah jam. Tekan pengendali untuk perlahan-lahan mengangkat jambatan.


WuhaiJembatan boarding mudahApa teknologi pembuatannya



Peranti slip peranti pembuatan,WuhaiJembatan naik hidraulik tetap, pembuatan, dan pengendalian peralatan mesin bantuan yang digunakan dalam set fasilitas: peralatan ini dibuat dari plat besi tebal yang diseweldi oleh penywelding elektrik, yang boleh menjaga kesan anti slip dan boleh dipercayai. Ia adalah kilang pengangkutan jambatan jangka panjang. Selamat datang untuk bertanyaKesimpulan ujian,Masalah penyegelan kerosakan cincin adalah biasa dalam hampir semua sistem hidraulik, seperti silinder minyak. Ia mungkin disebabkan kualiti buruk cincin penyegelan sendiri, pemampatan tidak cukup cincin penyegelan, dll. Apabila cincin penyegelan ditangkap dan turun untuk masa yang lama, ia menyebabkan berbagai darjah pakaian dan air mata pada cincin penyegelan. Ini adalah sebab biasa, yang menyebabkan bocor minyak. Pada masa ini hanya cincin penyegelan yang rosak perlu ditemui, Hanya menggantikannya dengan yang baru.Kerana operasi elektrik peralatan, ia tidak boleh mengandungi terlalu banyak muatan dan saiz terlalu besar. Struktur jambatan boarding hidraulik tetap terdiri dari sistem mekanik, dan sistem elektrik. Platform dan chassis membentuk sistem mekanik. Platform ini berdasarkan&quo; U” Berbentuk besi seperti kerangka, dengan berat badan ringan dan kapasitas pembawa besar; Penghalang dibuat dari plat baja berpotensi anti slip dan mempunyai kapasitas pembawa muatan tinggi; Penghalang ini dibuat dari plat baja berpotensi anti slip dan boleh menahan pemandu muatan penuh forklift tanpa meluncur, meningkatkan kepercayaan kerja. Bagaimana untuk menggunakan jambatan naik bimbit secara efektif?Ban: Kekuatan tinggi,WuhaiAngkat jambatan naik bimbit hidraulik, pembawa muatan, dan ban tekanan tinggi.Wuhai,Position: Logistics Department Warehouse: When using the upgraded axle industry, follow the standard work requirements.Dalam singkat, jambatan boarding hidraulik adalah alat yang biasanya digunakan untuk memuatkan dan memuatkan cepat barang, dengan frekuensi yang tinggi penggunaan. Pilihan yang tepat dan pemeliharaan komponen adalah penting. Kadang-kadang, perincian boleh menentukan kehidupan perkhidmatan jambatan boarding, dan keputusan tidak boleh dibuat tanpa pengetahuan. Performasi yang baik dari pelbagai komponen jambatan boarding hidraulik adalah satu syarat untuk menyelesaikan operasi ketinggian tinggi dengan kualiti dan kuantiti. Kami harap kandungan di atas akan membantu dengan kemampuan pembelian dan pemeliharaan komponen bridge Saya harap ia akan membantu anda dalam proses penggunaan masa depan.Bagaimana untuk menjaga jambatan boarding?


senarai komen
©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman