XinleLift bimbit traktifTrend baru dalam pembangunan industri
masa pelepasan�span>2024-04-18 07:50:53

Kotak gerak pengurangan, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain,Perlindungan elektrokimia juga boleh digunakan untuk melindungi logam menggunakan prinsip bateri utama, diperlukan untuk menyesuaikan atau menggantikannya. Jika lapisan lif dipakai, gantikan roda panduan atau lapisanHajjah,Switch kawalan pintu hanya boleh diaktifkan apabila pintu setiap lantai ditutup sepenuhnya.The wear rate is fast, and due to factors such as processing assembly, and adjustment of new machine components, the friction surface is rough, the mating surface area is small, and the surface pressure condition is uneven. Semasa operasi mesin, bahagian kongkav dan konveksi di permukaan bahagian-bahagian saling bergantung dan menggosok satu sama lain. Sampah logam yang jatuh dari proses menggosok, bertukar, bertindak sebagai abrasif dan terus berpartisipasi dalam pecahan, mempercepat lagi memakai permukaan pasangan bahagian-bahagian. Therefore, during the running-in period, it is easy to cause wear on components (especially the mating surface), with a fast wear rate. Pada titik ini, jika dimuatkan berlebihan, ia boleh menyebabkan kerosakan pada komponen dan menyebabkan kegagalan awal.Untuk jelaskan kaedah mana sistem menggunakan bila bergerak dari satu keadaan kerja ke yang lain, dan sama ada isyarat salah, perlu periksa objek fizikal satu per satu. Penting untuk memperhatikan sama ada ada ada gangguan antara sirkuit minyak utama atau antara sirkuit minyak utama disebabkan sambungan yang salah. Jika ada sebarang gangguan, perlu menganalisis bagaimana ralat penyesuaian digunakan.


XinleLift bimbit traktifTrend baru dalam pembangunan industri



Orang-orang yang menderita penyakit jantung yang berat, tekanan tinggi, anemia atau keadaan lain yang tidak sesuai untuk operasi ketinggian tinggi tidak dibenarkan untuk melakukan operasi ketinggian tinggi.Kadang-kadang, semasa proses menyesuaikan tetapan peralatan oleh diri sendiri, jika terdapat ralat dalam operasi, ia boleh mempunyai kesan pada platform angkat tetap, yang menyebabkan tekanan berlebihan. Peranti anti letupan akan terperangkap menggunakan seluruh sistem hidraulik, dan peralatan tidak akan lagi ditekan. Selepas peralatan dibeli dan digunakan, disebabkan penggunaan yang salah, penuaan, dan tanah, mungkin ada fenomena untuk memperlambat kelajuan platform angkat tetap.Sekali lagi,XinlePlatform mengangkat pelukis, jika frekuensi dan amplitud getaran tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan semasa operasi adalah relatif tinggi, ia disarankan untuk memilih minyak dengan kapasitas adsorpsi tinggi. Apabila menggunakan tali kawat besi lif kargo jenis kereta api panduan, lebih baik menggunakannya pada suhu ° C; Soak minyak kiri dan kanan dengan teliti sebelum menghapuskan sebarang kelebihananalisis,Gerakan ke bawah silinder hidraulik (iaitu menurunkan objek berat). Minyak hidraulik memasuki hujung atas silinder hidraulik melalui valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupan, dan minyak kembali dari hujung bawah silinder hidraulik kembali ke tangki minyak melalui valv keseimbangan, valv satu arah kawalan hidraulik,XinleJenis garpu gunting platform angkat bimbit, valv throttle dan valv arah elektromagnetik yang bertentangan letupanApabila melepaskan berlaku, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan,XinlePlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiri, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, serta faktor seperti panas dan deformasi, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.Peribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)


XinleLift bimbit traktifTrend baru dalam pembangunan industri



Urus, buang rust dan mengisi semula komponen struktur seperti kandang penggantian dan bingkai kereta api panduan untuk kerosakan, dan kuatkan ahli yang mengandungi muatan yang rosakPerkhidmatan jujur, bahan yang digunakan mesti ditempatkan dengan selamat. The tools used must be placed in the tool bag with your hands to prevent falling and injuring people.Xinle,I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.Pemindahan barang antara lantai kilang industri, restoran, dan restoran di lantai kedua dan ketiga. Pembuat lif profesional selamat, ramah dengan persekitaran dan ekonomi! Produk kami dieksport ke negara asing dan sangat dipercayaiSemak jika tempoh penggunaan pembatasan kelajuan telah tamat. Jika ia melebihi tempoh penggunaan, perlu menghantarnya ke unit profesional berwajib untuk pemeriksaan dan kalibrasi. Apa fungsi peranti tahap angkat?


senarai komen
©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman