HeilbronPangkalan platform meningkatFungsi alat pelindung
masa pelepasan�span>2024-03-29 21:45:29

Peranti ketegangan pembatasan kelajuan dan peranti ketegangan tali besi patut dilengkapi dengan suis keselamatan.Sekarang, lif-lif ada di mana-mana, dan sama ada rumah, pusat belanja, atau stesen kereta bawah tanah, lif-lif telah secara perlahan-lahan disertai dalam kehidupan kita. Dengan meningkat popularitas bilik lif, ada keperluan penting untuk popularizasi saintifik pengetahuan keselamatan lif. Pada masa kritik, memahami beberapa pengetahuan kecemasan lif boleh menyelamatkan kehidupan. Di bawah, editor akan mengajar anda beberapa pengetahuan keselamatan lif.Heilbron,Sebagai orang lif, mari kita bercakap tentang pengetahuan keselamatan lif dan lif: lif yang kita gunakan sekarang termasuk lif penumpang jenis kotak, escalator dan lif kargo yang ditentukan. lif kargo yang ditentukan dipasang kerana keperluan istimewa, dan kita tidak gunakan banyak daripada mereka. Sekarang, mari kita lihat pengetahuan keselamatan lif penumpang jenis kotak dan escalator: apabila kita mengambil escalator, Pastikan mengikut arahan keselamatan ketika naik lif. Jangan berkumpul atau bermain-main, memasang tali kasut anda, dan menghindari mendapat mereka ditangkap.Pulihkan fungsi butang arahan dalam kabin untuk pemadam kebakaran untuk beroperasi.Zupanja,Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.Ada telefon api di dalam kereta lif api.Rangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.


HeilbronPangkalan platform meningkatFungsi alat pelindung



Komponen elektrik dibahagi secara kira-kira ke skrin, tukar elektrik untuk setiap sirkuit keselamatan, dll. Ia adalah otak lif dan sistem saraf pusat lif. Gerakan, operasi, jadi ia mesti dianggap sebagai keutamaan atas dalam kerja penyelamatan sehari-hari. Jangan singkat litar lif di dalam skrin semasa kerja. Apabila sistem pintu lift tidak berfungsi, seseorang pendek pintu lift untuk kesehatan untuk mencari kesalahan ini sangat berbahaya, dan terdapat banyak kemalangan apabila pendek pintu. Mengapa? Jika seseorang membuka pintu lorong dan memperluas kepala mereka ke dalam, lif berlari ke atas atau ke bawah ke titik ini, dan pintu lorong pendek, lif tidak boleh berhenti jadi kemalangan sangat mungkin berlaku. So in our daily maintenance work, we must not short-circuit the safety circuit. If it is necessary to short-circuit, we must identify which safety component has a problem and which safety component needs to be shorted. Moreover, after maintenance or urgent repairs are completed, we must promptly remove the short-circuit wire. Pembuat lif rumah tangga profesional, dengan kualiti yang besar dan kualiti yang baik pada harga yang masuk akal. Ia adalah tahan api, tahan air, tahan suhu tinggi, kuat dan kekal, selamat dan dipercayaiLift peralatan dan rak,HeilbronPlatform penangkapan gaya tahap, yang memproses kereta panduan menjadi rak, dan memasang peralatan dalam kereta yang berkaitan dengan rak. Motor elektrik memandu peralatan untuk putar dan mengangkat kereta.Jika lif sudah di lantai pertama, apabila diperintahkan oleh pusat api atau butang operasi dedikasi petugas api lantai pertama untuk memasuki keadaan peperangan api, lif harus segera berhenti di lantai tanpa membuka pintu kembali ke stesen lantai pertama, dan secara automatik membuka pintu lif jika ia berada di arah atas.Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.Keluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentukan berdasarkan model mesin pintu yang dipilih.


HeilbronPangkalan platform meningkatFungsi alat pelindung



Lebar sokongan yang efektif bagi sinar sokongan atas dan bawah seharusnya lebih besar dari lebar truss escalator, dan seharusnya ada plat besi terbenam.pengurusan peranti,Parameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti,HeilbronPemutar hidraulik biji, lebar jelas langkah, sudut lengkung, lif: muatan bernilai,HeilbronHarga lif bebas halangan menegak, kelajuan bernilai, tinggi angkat besar, kuantiti, bilangan lantai dan stesen.Lif berlebihan tidak berfungsi: Muatan lif terbatas, dan jika mereka berlebihan, mereka akan penggera dan secara umum tidak dapat dimulakan. Kebanyakan penumpang juga boleh keluar secara sukarela.Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang, dan lif penglihatan.Heilbron,Rangkaian pembayaran dan tali tidak boleh bertentangan dengan shaft atau komponen lain semasa operasi lif.Jika lif sudah di lantai pertama, segera buka pintu lif dan masukkan ke negara yang ditugaskan petugas kebakaran.Lif dengan kekurangan tenaga biasa mempunyai banyak tali keselamatan di keretanya, yang mempunyai faktor keselamatan yang tinggi. Jadi, lif biasanya tidak jatuh ke slot lif. Elevator disediakan dengan peranti keselamatan anti jatuh, dan walaupun kuasa dimatikan dan lampu mati peranti keselamatan tidak akan rosak. The elevator will firmly fasten the steel rails of the elevator trough, so that the elevator will not fall down. Biasanya ada arahan di dalam lif yang memberitahu anda bagaimana untuk menangani situasi ini. Kebanyakan lif mempunyai loceng kecemasan. anda perlu menekan ini pertama untuk memberitahu orang-orang di sekitar anda bahawa seseorang terperangkap di dalam lif. Jika ada isyarat di dalam lif, and a boleh buat panggilan telefon. Pertama anda patut ikut arahan di dalam lif dan panggil lif untuk bantuan dalam kes cacat. Jika tiada sesiapa yang bertugas di panggilan bantuan, hubungi polis. Beritahu pihak lain di mana anda berada.


senarai komen
  • Peralatan elektrik penjagaan kesihatan

    HeilbronPangkalan platform meningkat Kualiti sangat baik, saya beli kali kedua, barang bagus, bos sangat baik.

  • Pembangunan produk biologi

    Akhirnya saya dapat apa yang saya perlukan HeilbronPangkalan platform meningkat, barang sangat bagus, harga pun murah dan harga pun murah, terima kasih boss! Sejujurnya, ini adalah pengalaman membeli-

  • tanah luar

    Baru bayar, bila HeilbronPangkalan platform meningkat sampai bos.

  • Syarikat Saluran Paip Kawan

    HeilbronPangkalan platform meningkat Harganya sangat tinggi, dan kualitinya sangat baik jika anda boleh membelinya pada harga sedemikian.

  • Syarikat Jualan Aluminium Zunrun

    HeilbronPangkalan platform meningkat Penghantaran sangat cepat, terlalu cekap, produk telah diterima, memberi anda komen yang baik.

©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman