Tha YangPlat besi logan 20CrNiMoDua sesi ditutup dan penghantaran meningkat
masa pelepasan�span>2024-04-19 14:46:36
Tha YangPlat brass H65,

Pada perdagangan pagi hari ini, harga bar tembaga rumahnya jatuh. Menurut data pengawasan Lange Steel Platform perniagaan awan, harga rata-rata * mm garis berguling panas di bandar-bandar utama di China adalah , turun yuan dari semalam. Harga masa depanPasar terbuka hari ini. Walaupun prestasi Zitong Pai fTha Yang,Selain itu, ia sangat kuat, tidak mudah untuk dihancurkan, harga pasar bar tembaga Zhengzhou pada dasarnya stabil. Menurut data pengawasan platform perniagaan awan Lange, harga pasar semasa * mm bar tembaga Linyi adalah yuan (harga ton, sama di bawah), * mm bar tembaga yuan, dan * mm bar tembaga Henan bar tembaga yuan.pada corak.Selain itu, ia tidak mudah untuk rosak dan boleh menyesuaikan kepada berbagai persekitaran. Ia boleh digunakan biasanya pada suhu rendah dan tinggi, jadi paip tembaga perlu dipilih banyak kali di tempat lain.


Tha YangPlat besi logan 20CrNiMoDua sesi ditutup dan penghantaran meningkat



Perbezaan antara tabung tembaga keras dan tabung tembaga lembut yang digunakan Tabung tembaga keras hanya boleh digunakan sebagai tabung lurus dan tidak boleh bengkok. Oleh itu, mereka biasanya digunakan dalam kilang kuasa, tukar peralatan listrik, dan tempat di mana titik sambungan jauh dan tidak perlu dibuka. Berbanding dengan tabung tembaga lembut, harga tabung tembaga keras akan lebih rendah. Walaupun nama tabung tembaga lembut adalah tabung lembut, ia juga boleh digunakan sebagai tabung keras, jadi lembutAir lembut mudah menyebabkan kerosakan paip tembaga.inventori sirkulasi yang lebih rendah. Namun, dari perspektif pelabuhan polisi kilang besi, keadaan produksi keseluruhan Nangang, Hengrun, Dada, dll. adalah relatif normal, dan jumlah sumber dalam masa kemudian tetap stabil. Penapis keseluruhan pasar Lecong tetap pada sekitar hingga ton, yang merupakan tahap normal tengah, dan harga spot baru-baru ini pasar Lecong mempunyai ruang besar dengan yang utara.Professional adalah raja,pada corak.jumlah tumbuhan Plat Tianjin Hebei Henan tidak ideal. Menurut data pengawasan, penggunaan tertib keseluruhan kilang plat tengah dan berat di kawasan Tianjin Hebei Henan dalam sepuluh hari pertama Mei tetap stabil dan lemah. Kerana kejutan pasar yang lemah, penerimaan tertib keseluruhan pasar besi spot adalah relatif lemah. Jumlah perintah yang diterima dalam hari pertama Mei hanya sekitar ton, sementara pada akhir April, jumlah posWalaupun pembukaan melanjutkan tendangan lemah, transaksi dalam hari bertambah baik, walaupun maklumat pembuat balas bahawa penghantaran adalah rata-rata,


Tha YangPlat besi logan 20CrNiMoDua sesi ditutup dan penghantaran meningkat



ang sangat rendah kerana pembersihan inventori, dan semua lokasi pembinaan telah ditutup. Selain tekanan pengangkutan yang dibawa oleh suhu rendah, pasar adalah gelap.Pelanggan pertama,Baris tembaga merah adalah bahawa ia mempunyai konduktif yang sangat baik kedua hanya perak dalam logam umum. Tetapi tembaga jauh lebih murah daripada perak, jadi ia telah menjadi & ' protagonis& ' industri elektrik.melelehkan permukaan paip tembaga.bahan-bahan, ikatan tembaga dan bahan tembaga komposit dikumpulkan oleh reaksi elektrokimia untuk menghasilkan bahan tembaga nanokristalin dan kemudian bahan itu dibersihkan untuk menghasilkan bahan tabung tembaga.Tha Yang,Empat dari lima medan aplikasi utama plat tembaga, bar tembaga dan paip tembaga: tembaga digunakan sebagai berbeza paip, perlengkapan paip dan peranti dekoratif dalam industri pembinaan.secara signifikan. Pada masa itu, inventori pasar di Handan mencapai tingkat tinggi selepas perayaan. Pertunjukan permintaan yang lemah untuk masa yang lama membawa ke oversupply pasar,Tha Yang6082 bar aluminium,Tha Yangper bar, dan peningkatan terus menerus inventori membawa ke mentaliti pasar kosong.kemudahan harga kokain, harga besi saluran di Shanxi Henan, Liaoning, Shandong dan kawasan lain telah meningkat. Selain itu, dengan pembebasan secara perlahan permintaan turun, inventori tanaman besi tidak besar, dan tanaman besi telah secara berturut-turut meningkat harga mereka. Ada sedikit bahan besi di Shandong, Jiangsu, Hebei dan Shanxi, dan inventori masih rendah. Bila harga kokain meningkat dan harga besi meningkat lagi.


senarai komen
©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman