Nai sur SeinePlatform angkat hidraulik tetapStatus diagnosis kesalahan pergerakan
masa pelepasan�span>2024-04-19 17:36:14

Berikutnya, mari kita memperkenalkan pendek kepada pembuat platform angkat.Adjusting the oil pipe.Nai sur Seine,Penapisan dan pembersihan minyak hidraulik untuk mengangkat lif kargo. Penapis minyak hidraulik adalah komponen penting pencemaran minyak dalam sistem hidraulik. Aplikasi penapis minyak mesti memastikan akurat penapis memenuhi keperluan penggunaan sistem, dan kerugian tekanan disebabkan kekebalan cair sepatutnya menjadi sebanyak yang mungkin, dan ia sepatutnya mempunyai kapasitas skala minyak yang cukup; Peribadi periksa dan membersihkan penapis minyak. Darjah pencemaran minyak sistem hidraulik meningkat dengan kadar penyerangan partikel pencemaran luaran dan bilangan berbagai partikel memakai dalam sistem dan menurun dengan meningkat nisbah penapisan. Oleh itu, memilih nisbah penapisan yang masuk akal boleh mengurangi darjah pencemaran sistem secara efektif. Partikel tegar adalah sumber utama pencemaran dalam sistem hidraulik mesin pembinaan, dan pemilihan yang masuk akal nisbah penapisan penapis minyak adalah ukuran utama untuk pencemaran sistem. Produk,Nai sur SeinePlatform mengangkat bergerak sendiri, puluhan juta produk untuk anda memilih dari, penghasil lif profesional memastikan perdagangan selamatKerana cat antirust di lapisan luar akan bertindak aktif dengan oksigen di udara, kelajuan reaksi akan dipercepat, jadi cat luar di lif barang gudang akan menunjukkan tanda-tanda penuaan dan kemudian jatuh setiap saat. Oleh itu apabila mempertahankan peralatan meja angkat pada masa biasa, perhatikan penyimpanannya, dan cuba untuk tidak membiarkan ia diletakkan di luar, untuk tidak menyebut dalam hari sejuk atau iklim ribut hujan. jangka panjangPuyang,Menyesuaikan unit kuasa.Semak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.


Nai sur SeinePlatform angkat hidraulik tetapStatus diagnosis kesalahan pergerakan



Muat atau peralatan gagal berfungsi Berbagai pembuat lif mempunyai kualifikasi rasmi. Selamat datang untuk menanyai dengan telefon dan dengan jujur mengundang kerjasama!Viskositi adalah indikator penting minyak hidraulik, dengan viskositi yang sesuai dan prestasi suhu viskositi yang baik untuk memastikan transmisi kuasa yang tepat dan sensitif dalam syarat mengubah suhu kerja, dan untuk memastikan operasi normal komponen hidraulik. Apabila viskositi terlalu rendah, ia mudah menyebabkan kebocoran sistem hidraulik dan mencegah sistem hidraulik bekerja dengan betul.Peribadi semak sambungan setiap bahagian dan ketatkannya jika ada pelepasan. Keketatan bolt yang menyambung badan patut disemak apabila badan berada di bawah tekanan (lengan berputar boleh digunakan untuk menyebabkan pemampatan)OK atau tidak?,I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.I a tidak menakutkan jika ada kerosakan kecil di lif, tetapi yang menakutkan adalah mengetahui bahawa ada kerosakan tetapi tidak tahu bagaimana untuk menyelesaikannya.When installing the fence cage, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next, it is necessary to install buffer springs, as buffering can ensure safety.


Nai sur SeinePlatform angkat hidraulik tetapStatus diagnosis kesalahan pergerakan



Apabila melepaskan berlaku,Nai sur SeinePlatform angkat bergerak sendiri, komponen yang baru diproses dan terkumpul mempunyai penyimpangan dalam bentuk geometri dan dimensi pemasangan. Pada tahap awal penggunaan, disebabkan muatan bertukar seperti kesan dan getaran, ditambah dengan pakaian dan air mata cepat, ia mudah menyebabkan komponen yang telah dipasang sebelumnya melepaskan.Kualiti tinggi dan harga rendah,Semasa operasi tahap angkat ketiga, muatan menegak seperti berat badan mati dan muatan kereta angkat dilaksanakan secara langsung oleh silinder minyak ke dasar lubang, dan keperluan kekuatan untuk dinding shaft dan tanah atas relatif rendah. Gelang struktur batu bata atau batu beton murni cukup.Platform angkat elektrik mengadopsi stesen pam kualiti tinggi, memastikan angkat barang yang stabil dan kuat; Mengadopsi desain garpu anti merah jambu, dengan hub yang direka sendiri, dan valv aliran untuk menyesuaikan kelajuan turun; Terdapat tali keselamatan aluminium selai di bawah countertop, yang secara automatik berhenti apabila menghadapi halangan apabila turun, memastikan keselamatan;Semak dan perbaiki sirkuit elektrik dan komponen switch panel kawalan. Jika ada penuaan dalam sirkuit, gantikannyaNai sur Seine,Perhatian: Mesing tidak normal gigi gear patut dihindari: roller tidak sama patut dihindari; Lupakan orientasi diagonal gulung panduan; Harus dihindari bahawa gulung panduan disimpan pada masa yang sama untuk waktu yang lama; The above abnormal phenomena can lead to rapid wear and even scrapping of gears, racks, rollers, and guide rails. If adjusted more carefully,Nai sur SeinePlatform angkat hidraulik tetap, it will be more beneficial for the service life of the elevator.Kegagalan atau gagal mengangkat platform angkat: overload; Kecualian adalah untuk mengurangi muatan. Tombol balik tidak ditutup; Penghapusan adalah dengan memperketat valv kembali. Tombol satu arah pompa manual terperangkap dan gagal kembali ke posisi asalnya; Penyelesaikan masalah melibatkan penyelamatan, pembersihan, dan penggantian minyak hidraulik bersih.Semak tali kawat besi licin dan pelbagai perangkat, jika ada pakaian berlebihan, perlu menggantikannya


senarai komen
©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman