Fijiworld. kgmBerapa banyak pemasangan simpanan sejuk umumIa bermain peran penting dalam
masa pelepasan�span>2024-05-09 00:15:38

Ia dilarang meletakkan artikel dengan pencemaran dan bau pelik di sekitar penyimpanan sejuk. Persekitaran sekitar penyimpanan sejuk mesti dibersihkan dan disinfeksi secara peribadi setiap hari, dan pintu penyimpanan sejuk mesti dikunci.Pintu penyimpanan sejuk bergabung bermula sering atau tidak bermula untuk masa yang lama atau tidak berhenti untuk masa yang lama, atau berhenti sebelum suhu penyimpanan mencapai.Fijiworld. kgm,Tanah sepatutnya rata dan tidak sama. Jika tanah tidak sama,Fijiworld. kgmHarga pemasangan penyimpanan sejuk profesional, tanah gudang mesti ditambah sebelum gudang sejuk boleh dibina dan dipasang.Sama ada pompa air berfungsi secara biasa dan sama ada suis moldy berfungsi. Dalam kes ketidaknormaliti, mengendalikan pemampat pendinginan dalam penyimpanan sejuk secara tepat waktu: umumnya minyak pendinginan dan penapis kering akan diganti kali selepas operasi peralatan penyimpanan sejuk. Penggantian selepas setengah tahun. Bergantung pada keadaan.Sanliurfa,Polyurethan foam: Ini juga bahan penyimpanan sejuk yang sangat umum. Ia mempunyai kesan insulasi panas yang kuat dan kekuatan mekanik yang kuat. Sekarang ia digunakan secara luas dan mempunyai prospek aplikasi yang baik.Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang, suhu tanah seharusnya rendah, seharusnya ada antar lapisan di bawah gudang sejuk, dan menjaga ventilasi semulajadi yang baik. Menjaga kekeringan adalah sangat penting untuk gudang sejuk. Selain itu, sebelum pembangunan penyimpanan sejuk, elektrik fasa volum relatif akan dibina mengikut kuasa output unit pendinginan. Jika penyimpanan sejuk adalah sejuk air-sejuk dan radiasi, saluran paip air tap akan dipanjang dan menara pendinginan FRP akan dibina.Buah poliuretan yang ketat mempunyai ketat air yang baik, penyorban air yang rendah, tahan penerbangan vapor air yang baik, pori foam berada dalam keadaan tidak sambungan, dan kadar sel tertutup lebih dari %. Ia adalah bahan bulu mikroporous dengan struktur padat, yang lebih padat dengan permukaan udara dan tidak mudah untuk penerbangan air. Ia adalah bahan hidrofob.


Fijiworld. kgmBerapa banyak pemasangan simpanan sejuk umumIa bermain peran penting dalam



Penyimpanan sejuk mempunyai ketat air yang baik. Lembung poliuretan yang ketat mempunyai penyorban air rendah, kekebalan penerbangan vapor air yang baik, dan poro foam berada dalam keadaan yang baik dan tidak terhubung satu sama lain. Kadar sel tertutup adalah lebih dari %. Ia adalah bahan foam mikroporous yang padat. permukaan dengan udara lebih padat dan tidak boleh dihidupkan. Ia adalah bahan hidrofob.Pencerahan panas yang bagus, pendinginan yang bagus. Jangan tumpukan sundry disekitar unit sejuk Peralatan elektrik peralatan gudang segar akan dilindungi dari kebumian dan kejutan elektrik disebabkan oleh kebocoran elektrik. Tali, kendali dan kunci pintu gudang penyimpanan segar akan ditambah secara terus menerus dengan minyak mengikut situasi sebenar. Penyelamatan peralatan elektrik peralatan gudang penyimpanan segar akan beroperasi oleh ahli elektrik atau pegawai yang tahu perasaan umum elektrik. Setiap penyimpanan mesti matikan bekalan kuasa untuk memastikan keselamatan.Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang suhu tanah seharusnya rendah, seharusnya ada antar lapisan di bawah gudang sejuk, dan menjaga ventilasi semulajadi yang baik. Menjaga kekeringan adalah sangat penting untuk gudang sejuk. Selain itu, sebelum pembangunan penyimpanan sejuk, saluran paip air tap akan dipanjang dan menara pendinginan FRP akan dibina.Click to view,Penyimpanan sejuk adalah kebakaran, penghalang api dan perlawanan tinggi. Pemasangan penyimpanan sejuk profesional, pemasangan penyimpanan sejuk pembangunan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk perubatan dan produk khas lain, tanda lama, keuntungan harga dan kualiti yang dijamin. Polyurethane adalah bahan penghalang api yang memadamkan diri selepas menambah penyimpanan api. Titik lembut boleh mencapai lebih dari darjah Celsius dan hanya akan hancur pada suhu yang lebih tinggi: tambahan, abu yang terbentuk di permukaan poliuretan akan berada dalam putih, dan lapisan abu ini membantu untuk mengisolasi putih di bawah. Ia boleh mencegah penyebaran api secara efektif. Selain itu, poliuretan tidak akan menghasilkan gas yang berbahaya pada suhu tinggi.Proses teknikal pemprosesan makanan berbeza untuk pembangunan penyimpanan sejuk digabungkan dengan perancangan bandar setempat. Pembangunan penyimpanan sejuk adalah keperluan desain dan pembangunan penyimpanan sejuk, yang tidak hanya mengelakkan pencemaran salib antara makanan, tetapi juga memastikan fasilitas pengangkutannya: dalam skop pembangunan, menyimpan tanah dan mengurangi kos.Polyurethan foam: Ini juga bahan penyimpanan sejuk yang sangat umum. Ia mempunyai kesan insulasi panas yang kuat dan kekuatan mekanik yang kuat. Sekarang ia digunakan secara luas dan mempunyai prospek aplikasi yang baik.


Fijiworld. kgmBerapa banyak pemasangan simpanan sejuk umumIa bermain peran penting dalam



Tindakan penapisan akan disediakan untuk bilik villa dan lapisan atas atas permukaan jalan bangunan penyimpanan sejuk.Rakmandasi halaman rumah,Apabila udara luar masuk ke dalam tubuh penyimpanan sejuk, ia tidak hanya akan meningkatkan konsumsi sejuk penyimpanan sejuk, tetapi juga membawa air ke dalam gudang. Kondensasi air akan membawa kepada struktur bangunan, terutama struktur izolasi panas, yang rosak oleh kebumian dan beku. Oleh itu, lapisan izolasi panas dan ketembutan basah patut ditetapkan untuk menjaga papan penyimpanan sejuk bangunan yang ketembutan kebumian dan ketembutan udara dan penyegelan yang baik.Keukuran tenaga bekalan kuasa mengikut keperluan teknik untuk penuhian fluor dan pengurusan sistem pendinginan.Sambungkan sistem sejuk. Kawalan dan paip tembaga akan digunakan untuk menyambungkan unit sejuk, sistem kawalan elektrik dan komponen lain penyimpanan sejuk. Pipa sambungan akan disambung dengan dekat, dan tindakan pengisihan dan perlindungan panas yang sepadan akan diambil.Fijiworld. kgm,Pembangunan air-tight bagi gudang beku cepat: gudang penyimpanan segar atmosfera yang diubah suai dikembangkan berdasarkan gudang penyimpanan segar suhu tinggi tradisional,Fijiworld. kgmMakanan segar beku, yang mempunyai & ldquo; Pembekalan & rdquo; Fungsi, pemasangan penyimpanan sejuk jangka panjang pemasangan penyimpanan sejuk,Fijiworld. kgmPemasangan pembuat storan sejuk, pembinaan penyimpanan sejuk, penyimpanan sejuk menyimpan buah, penyimpanan sejuk perubatan, produk lengkap, kualiti yang baik dan harga yang baik. Terdapat juga & ldquo; Pengkondisi & rdquo; Fungsi Namun, gudang beku yang cepat bukanlah superposisi sederhana dari gudang suhu tinggi biasa dan peralatan pengkondisi udara. Untuk menyesuaikan komposisi gas dalam gudang cepat, perlu memastikan gudang beku cepat mempunyai ketat udara yang baik. Ini telah disahkan oleh kajian teori dan banyak pengalaman praktik dari gudang beku cepat.Judge the operating sound of the compressor, and carefully listen to the operating sound of water pump, cooling tower, compressor, fan and other equipment. In case of abnormal sound, so as to avoid greater damage to the compressor due to untimely warranty.Binaan penyimpanan sejuk: yang mana yang sesuai untuk anda? Yang mana yang sesuai untuk anda?

senarai komen
  • Retrofit dan Pentauliahan

    Membeli sesuatu dalam talian adalah mengenai integriti, dan anda melakukannya! Terima kasih Fijiworld. kgmBerapa banyak pemasangan simpanan sejuk umum Like one Penghantaran yang cepat, sikap yang sang

  • Tuangan aloi

    Fijiworld. kgmBerapa banyak pemasangan simpanan sejuk umumBagaimana kualitinya? Adakah anda mempunyai stok?

  • sumber makmur pembuatan co., ltd.

    Akhirnya dapat Fijiworld. kgmBerapa banyak pemasangan simpanan sejuk umum Sangat gembira! Hasil kerja sangat bagus.

  • buah-buahan

    Fijiworld. kgmBerapa banyak pemasangan simpanan sejuk umum Saya menerimanya, penjual menghantar barang dengan sangat cepat, logistik juga sangat baik, sikap perkhidmatan pelanggan yang sangat baik, sa

©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman