ShuangluanLif tahap kecilApakah langkah-langkah untuk cara beroperasi dengan betul
masa pelepasan�span>2024-04-19 20:37:54
bilik bukan mesin atau bilik kecil pembolehubah frekuensi lif penumpang

Ia disarankan untuk menggunakan escalator frekuensi cerdas atau pembolehubah, dan lif penglihatan.Komponen mekanik mesin tarik lif memerlukan minyak. Terdapat dua skala pada penutup luar mesin tarik. Buka tombol minyak untuk memeriksa sama ada minyak sepatutnya berada di tengah dua skala. Jika minyak lebih rendah dari skala bawah, ia bermakna bahawa mesin tarik sepatutnya dipenuhi minyak. Jika tidak dipenuhi minyak, lif tidak akan beroperasi dengan baik untuk masa yang panjang, yang menyebabkan pembakaran mesin tarik lif dan motor. Selepas lif telah berjalan untuk masa yang lama, minyak seharusnya diganti dengan cara yang tepat untuk menjaga mesin traksi bersih dan dalam keadaan baik.Shuangluan,[UNK][UNK]Butang panggilan di setiap tingkat tidak lagi berfungsi, dan panggilan terputus.Gyal,The elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.Apabila bekalan kuasa normal dimatikan, sementara masih ada cahaya di dalam lif api.Parameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah, sudut lengkung, lif: muatan bernilai, kelajuan bernilai, tinggi angkat besar, kuantiti,ShuangluanLift tahap, bilangan lantai dan stesen.


ShuangluanLif tahap kecilApakah langkah-langkah untuk cara beroperasi dengan betul



Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.Lif tiba-tiba turun ke lantai bawah dan memulakan operasi normal: selepas lif dimatikan dan disambungkan semula kedudukan rujukan aras perlu ditentukan semula.Keluarga ini mesti membuat dua bentuk besi di atas pintu masuk. Kedudukan dan saiz plat ikat ditentukan berdasarkan model mesin pintu yang dipilih.Kesehatan dan Kesehatan,ShuangluanLift tahap hidraulik, jadi perhatian patut diberikan kepada pemeliharaan bilik dan pintu kereta. Satu ialah untuk mengisi bahan bakar di atas sill pintu dan menjaganya dalam keadaan baik, supaya lif tidak membuat bunyi yang tidak menyenangkan semasa operasi dan membuka pintu. Perhatikan pemeriksaan plat hubungan keselamatan atau plat hubungan jenis tirai cahaya penyukar wayar dari lif, kerana frekuensi membuka dan menutup pintu di lif adalah tinggi, yang boleh menyebabkan kerosakan wayar penyukar. Ini memerlukan pegawai penyelenggaran untuk memeriksanya setiap kali mereka bekerja, dan menggantikannya secara awal untuk mengelakkan pengguna mempunyai keraguan mengenai kualiti produk lif disebabkan masalah pintu.Keukuran jarak tepi cahaya antara cahaya sokongan atas dan bawah. Keukuran adalah untuk menggantung garis dari titik sokongan atas ke tanah untuk kedudukan, dan kemudian mengukur jarak mengufuk dari titik kedudukan ke tepi cahaya sokongan bawah.


ShuangluanLif tahap kecilApakah langkah-langkah untuk cara beroperasi dengan betul



Sumber kuasa bilik mesin: Sumber kuasa seharusnya tiga fasa V, HZ, dan sumber kuasa pencahayaan seharusnya fasa tunggal V, HZ. Garis masuk seharusnya disambung ke sekitar pintu masuk bilik mesin dan dilengkapi dengan soket masuk. Mengkhusus dalam perniagaan produk dan sumber berkembang, termasuk: penghasil lif rumahMana ia?,Semasa penggunaan lif, beberapa pengguna lif mencari pekerja sementara atau syarikat yang tidak berkualifikasi untuk menyimpan lif untuk mengurangi kos dan simpan dana. Apabila masalah keselamatan muncul walaupun unit bertanggungjawab tidak dapat ditemui. If the maintenance is carried out by elevator manufacturers or qualified professional companies, on the one hand, the maintenance technology and quality are guaranteed, and on the other hand,ShuangluanPlatform angkat aliran aluminum, if any problems occur, someone is also responsible.Lif kelajuan tinggi sering merujuk kepada lif dengan kelajuan yang lebih besar dari -m/s.Kandungan asas pengukuran skalator shaft adalah untuk mengukur tinggi angkat. Sama seperti mengukur tinggi tangga lurus, secara ketat, perhatian patut diberikan kepada sama ada ada titik kedudukan titik turun garis dan permukaan penghiasan sinar sokongan bawah tangga.Shuangluan,Parameter utama yang menentukan kapasitas penghantaran ialah skalator: kuantiti, lebar jelas langkah, sudut lengkung, lif: muatan bernilai, kelajuan bernilai, tinggi angkat besar, kuantiti, bilangan lantai dan stesen.This new type of elevator is equipped with multiple elevator cabins in each elevator passage, which can operate freely in both horizontal and vertical directions and are suitable for buildings of any height, shape, and purpose. Dan teknologi motor linear yang syarikat rancang untuk mengadopsi adalah jenis kereta api levitation magnetik yang sama dengan&#quo; Sistem kereta bawah tanah menegak;.The elevator must be a world-renowned brand with performance in key projects worldwide or domestically.


senarai komen
  • Dajang machinery co., ltd.

    ShuangluanLif tahap kecil Ia boleh dikatakan terkemuka, dan butirannya sempurna.

  • Menerajui Syarikat Perunding Maklumat Ben

    Sayang, ShuangluanLif tahap kecil Saya terima, saya sangat suka, mutu kerjanya tidak boleh dikatakan, haha, sikap layanan juga sangat baik, penjual yang sangat prihatin, saya akan sering melakukannya

  • Jualan kereta dan kenderaan elektrik

    Ia benar-benar ujian dan menunggu. Saya akhirnya menunggu selama 3 hari ShuangluanLif tahap kecil untuk tiba, kualiti pembukaan sangat baik

  • Thousand Colors Beauty Co., Ltd.

    Dalam jangkaan, saya akhirnya menunggu kekasih saya ShuangluanLif tahap kecil, saya doakan bos perniagaan dan kekayaan yang makmur!

  • Syarikat Teknologi Rangkaian Jishangsuo

    Sokong satu sama lain! Sampai jumpa ShuangluanLif tahap kecil, kami sedang bersedia untuk membuat pesanan dan berharap dapat menghantar tepat pada masanya.

  • jualan kad

    Saya baru menerimanya pagi ini dan saya sangat menyukainya. Lain kali saya datang, boleh kenalkan kawan untuk beli ShuangluanLif tahap kecil bagi diskaun?

©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman