Pelabuhan Saint PeterKod untuk pemasangan pengubah kuasaPilih ciri-ciri perkara utama
masa pelepasan�span>2024-04-25 19:53:10

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.Pelabuhan Saint Peter,Menurut statistik, untuk menguasai kedudukan teknikal global utama, industri pengubah bergantung pada dua data kunci, volum komoditi dan aras tenaga. Sejak & ldquo; Rencana Lima Tahun ke-; Pada tahap awal, China telah menjadi negara yang kuat dalam produksi, penghasilan dan aplikasi pengubah jenis kering di seluruh dunia, tetapi ia bukan negara yang besar.Kebocoran minyak dari radiator paip panasMotru,Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, % dan % mengikut gred.Apabila pengubah ditempatkan ke dalam operasi, jika pengubah tekan tidak berada pada masa, ia akan menyebabkan & ldquo; ringan Squeak & rdquo; Bunyi pembuangan korona, apabila muatan meningkat ia mungkin untuk membakar pemutus sirkuit pengubah tap. Dalam situasi seperti ini, matikan kuasa segera untuk penyelenggaran.Pembuat pengubah jenis kering


Pelabuhan Saint PeterKod untuk pemasangan pengubah kuasaPilih ciri-ciri perkara utama



Lapisan yang mengisolasi di tengah-tengah plat besi silikon sudah tua, penutup bolt jangkar dengan inti besi rosak,Pelabuhan Saint PeterModel pengubah kuasa, inti besi menyebabkan vortex besar yang menyebabkan panas, suhu meningkat, dan penuaan lapisan mengisolasi dipercepat. Kekuatan pemampatan pengubah kuasa mengisolasi inti mesti diukur pada masa dan tepat. Jika ditemui kekuatan pemampatan pengisihan kurang daripada nilai indeks sila buang dan gantikan tutup bolt penyancar atau buat pengisihan untuk kabel inti tembaga.Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:pengurusan peranti,Solusi pengurangan getaran jambatan kabel adalah untuk mengubah sambungan keras antara jambatan bas dan pengubah jenis kering, dan solusi pengurangan getaran dibuat di jambatan kabel.Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin,Pelabuhan Saint PeterPerlindungan suhu pengubah jenis kering, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).


Pelabuhan Saint PeterKod untuk pemasangan pengubah kuasaPilih ciri-ciri perkara utama



Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.Pengurusan ekonomi,Dalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.Pembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular, kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.Cora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian pentingPelabuhan Saint Peter,Pasukan pengubah kuasaApabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.Bagaimana dengan api pengubah minyak yang ditenggelamkan?

senarai komen
  • Perkhidmatan Pameran dan Pameran

    Pelabuhan Saint PeterKod untuk pemasangan pengubah kuasa Sangat menjimatkan kos! Ia berbaloi untuk dibeli seperti semua orang! berbaloi untuk dimiliki!

  • penanaman bunga

    Sokong satu sama lain! Sampai jumpa Pelabuhan Saint PeterKod untuk pemasangan pengubah kuasa, kami sedang bersedia untuk membuat pesanan dan berharap dapat menghantar tepat pada masanya.

  • xuyao printing co.

    Pelabuhan Saint PeterKod untuk pemasangan pengubah kuasa Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

  • Pembaikan dan Penyelenggaraan

    Baru terima barang, sangat bagus, Pelabuhan Saint PeterKod untuk pemasangan pengubah kuasa berbaloi! ! Datang pada masa hadapan!

  • Zhengyao Metal Products Sales Co., Ltd.

    Anda Pelabuhan Saint PeterKod untuk pemasangan pengubah kuasa tidak apa-apa, berikan diskaun kali seterusnya anda membeli dan beli syarikat anda Pelabuhan Saint PeterKod untuk pemasangan pengubah kuas

  • R&D bioteknologi

    Kualiti sangat baik, betul-betul sama dengan penerangan penjual, sangat berpuas hati, sangat suka, benar-benar melebihi jangkaan, kelajuan penghantaran sangat cepat, pembungkusan sangat berhati-hati d

©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman