DenmarkJadual berat penukar tenggelam minyakApakah perkembangan industri semasa?
masa pelepasan�span>2024-04-16 11:22:27

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:Denmark,Kandungan pemeliharaan pengubah kuasaBerapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?Youssoufia,Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.Pipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.Penukar tap pengubah kuasa juga akan mempunyai pengisihan yang kuat. Penukar tapak beban kV secara umum disisolasi dari tanah oleh kilang paip kertas yang dihasilkan.


DenmarkJadual berat penukar tenggelam minyakApakah perkembangan industri semasa?



Garis sifar pengubah kuasa disambungkan dengan peralatan yang berfungsi. Oleh kerana tenaga yang dibentuk oleh pelayan semasa operasi akan dihantar ke pengubah kuasa bersama kabel, pengubah kuasa akan dipindahkan dan dihantar ke mesin dan peralatan yang menggunakan kuasa. Apakah garis sifar pengubah kuasa sebenar? Mari kita perkenalkannya kepada kita.Pada masa itu, hanya beberapa syarikat di China boleh menghasilkan pengubah tenaga tinggi kV, dan bahagian pasar pengubah tenaga tinggi pada dasarnya monopoli oleh pemimpin luar negeri.If the above provisions are not met, the problem of dryness shall be solved. Generally, it is OK to operate the centrifugal fan for a period of time. Semak kesucian pengubah kuasa. Jika terlalu banyak debu ditemui, ia mesti dihapuskan untuk memastikan ventilasi dalam dan menghindari penetrasi izolasi. Secara khususnya, perhatikan untuk membersihkan penyesuaian pengubah kuasa Akhir atas dan bawah pemasangan winding. Pemantau sentrifugal boleh dibawa atau pemampatan udara kering atau N akan digunakan untuk membersihkan debu dalam ruang dalam yang tidak mudah dicapai, seperti saluran ventilasi, dan tidak boleh ada tanah.Servis yang hebatUntuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik,DenmarkPerkenalan ke pengubah jenis kering, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %) ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl,DenmarkBerapa banyak pengubah kotak 250kVA,DenmarkGrad tahan panas insulasi pengubah yang ditenggelamkan minyak, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).Bunyi pengubah jenis kering berasal dari


DenmarkJadual berat penukar tenggelam minyakApakah perkembangan industri semasa?



(II) nisbah lebar tinggi pelabuhan pengubah jenis kering yang dipasang di atas tanah adalah umumnya , m, dan kereta pelindung tidak kurang dari m akan dipasang di sekelilingnya, dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.hak sifat, there are few manufacturers of dry-type transformer that can reasonably guarantee the instantaneous step-up in China. The step-up dry-type transformer has strong step-up capacity and good practical effect. Perbezaan bergantung pada penyunting kuasa pengubah tanpa pengatur kegembiraan tidak mempunyai kemampuan untuk mengubah perlengkapan dengan muatan. Kerana penyunting kuasa tap jenis ini boleh mematikan keseluruhan proses dalam masa singkat semasa keseluruhan proses perubahan perlengkapan, mematikan semasa muatan akan menyebabkan pembakaran lengkung diantara penyunting sirkuit, kuasa tap menyala dan dimatikan atau ralat sirkuit pendek, jadi penyunting jenis kering akan dimatikan semasa pengaturan. Oleh itu, ia biasanya digunakan sebagai pengubah jenis kering yang tidak terlalu ketat dalam peraturan tekanan dan tidak perlu disesuaikan sering.Lepaskan skru intiDenmark,Apabila minyak baru diisi oleh pengubah kuasa dan sampel minyak yang baru saja dianggap digunakan, sampel minyak hanya boleh digunakan selepas berdiri cukup.Apabila meninggalkan kilang, produksi dan pemprosesan tidak licin dan penyegelan adalah lemah. Kesalahan umum pembekuan minyak akan disebabkan selepas pengubah minyak ditutup selama beberapa masa.Operasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

senarai komen
  • Pertanian Paksa

    Hebat DenmarkJadual berat penukar tenggelam minyak, perkhidmatan yang sangat baik, terima kasih.

  • Perundingan maklumat hartanah

    DenmarkJadual berat penukar tenggelam minyak Bagaimanakah arah aliran pasaran baru-baru ini, adakah anda tahu apa-apa?

  • Hang Hang Trading Co.

    Sudah tentu, anda mendapat apa yang anda bayar, DenmarkJadual berat penukar tenggelam minyak sangat bagus, kualitinya sangat baik, terima kasih!

  • Perundingan agensi perniagaan insurans

    DenmarkJadual berat penukar tenggelam minyak Ia boleh dikatakan terkemuka, dan butirannya sempurna.

  • Perkembangan teknologi kimia

    DenmarkJadual berat penukar tenggelam minyak Sangat baik, kualiti yang baik dan harga yang rendah, penghantaran ekspres juga pantas, dan pemeriksaan juga sangat standard.

©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman