MILUSBerapa banyak muatan pengubah jenis kering yang dibenarkanPenyelenggaraan
masa pelepasan�span>2024-04-20 14:20:59

Selepas mengambil sampel,MILUSPengubah 1600 minyak tenggelam, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.Penukar jenis keringMILUS,Peralatan ini boleh menghapuskan kekurangan yang ditemui dalam pemeriksaan patroli, membersihkan kotak perlindungan air porcelain membuang dan menggantikan pad kulit retak atau kering, memeriksa dan ketat nod,MILUSPengubah kotak tenggelam minyak,MILUSPower transformer technology series, mengisi minyak dengan minyak kurang, memeriksa dan menggantikan gel silica topeng bernafas, dll.Akhir ekor kepala angin tegangan tinggi dan tekan tengah dibuat dari sisip tembaga dan bahagian terbenam, dengan kekuatan dan ketat yang baik, yang menyebabkan penyesuaian data dan mempunyai gaya yang unik dan bersih.Chanika,& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.Solusi bunyi pengubah jenis keringUntuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:


MILUSBerapa banyak muatan pengubah jenis kering yang dibenarkanPenyelenggaraan



Kemudian tekan paip cabang dengan ibu jari anda, jelas meletakkan ke hadapan tabung ujian kaca, putar dan lepaskan minyak dalam tabung untuk membersihkan tabung sampel, melakukan ia dua kali, dan kemudian lukis sampel minyak.Apa penyebab kegagalan inti pengubah kuasa?Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.Konsultasi terakhir, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.Apa alasan untuk mematikan pengubah kuasa?Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.


MILUSBerapa banyak muatan pengubah jenis kering yang dibenarkanPenyelenggaraan



Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.Reputasi yang baik,Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, sumber, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.Kaedah sentuhan tangan untuk pemeriksaan pengubahTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.MILUS,Masalah umum pengubah tapak pengubah kuasaIa juga akan menghasilkan banyak kesalahan, secara efektif menghadapi kesalahan-kesalahan penukar tenggelam minyak menggunakan penuh indikator prestasi dan keuntungan penukar tenggelam minyak, dan terus-menerus meningkatkan faktor keselamatan penukar tenggelam minyak. Api adalah kesalahan umum pengubah yang ditenggelamkan minyak. kesalahan kunci pengubah yang ditenggelamkan minyak adalah kesalahan sirkuit pendek, dan kesalahan sirkuit pendek adalah lebih umum.Apabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

senarai komen
  • hongwei power co., ltd.

    Penjual yang baik, MILUSBerapa banyak muatan pengubah jenis kering yang dibenarkan barangnya sangat bagus. Kembali pada masa hadapan. Anda boleh membeli dengan yakin.

  • rantai

    Saya membeli banyak daripada anda MILUSBerapa banyak muatan pengubah jenis kering yang dibenarkan dan saya sangat berpuas hati. Penjual yang sangat baik, saya akan datang selalu.

  • Hanfeng Manufacturing Co.

    Izinkan saya menilai ini MILUSBerapa banyak muatan pengubah jenis kering yang dibenarkan, harganya bagus, kualitinya bagus, penghantarannya bagus, dan bosnya bagus.

  • Syarikat Pembrokeran Hartanah Ruishun

    Kenalan lama, semuanya baik seperti biasa, tulen MILUSBerapa banyak muatan pengubah jenis kering yang dibenarkan, prestasi kos yang cemerlang

  • Memborong makanan kesihatan

    MILUSBerapa banyak muatan pengubah jenis kering yang dibenarkan Penghantaran cepat dan kualiti bagus, tetapi logistik agak lambat. Secara keseluruhannya bagus, teruskan menyokong!

  • pokok

    Untuk memenuhi jangkaan bos terhadap saya, saya akan menulis penilaian saya sendiri secara objektif, saksama dan jujur, MILUSBerapa banyak muatan pengubah jenis kering yang dibenarkan memang sangat ba

©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman