MagdeburgPlatform jenis lifting platformCara cat untuk mengelakkan kakisan
masa pelepasan�span>2024-04-23 13:31:33
tongkat sokongan profesional bukan elektrik tidak dibenarkan untuk melepaskan dan memasang peralatan elektrik dengan kehendak untuk mencegah sambungan tidak sengaja atau kejutan elektrik.Semak status perlahan gelang dinding, dan bolt dan simpan cincin antara lif kargo yang mengangkat dan jambatan. Jika mereka terlepas atau dipindahkan, mereka patut disemak dan ketatMagdeburg,Pertama, kita perlu memperhatikan penyelenggaran bulanan.Blok karet dan pakaian pasangan adalah normal dan dalam julat yang dibenarkan.Puerto Francisco de Orellana,Pastikan perlengkapan kecil dan roda tekanan ditetapkan dengan selamat pada plat asas pemacu, dan periksa keadaan penyesuaian bolt plat asas pemacuPeraturan mengenai Pengurusan Penggunaan Lift Perkara Meningkatkan: Benarkan Gerakan Sedikit dan Piawai PeningkatanKotak gerak pengurangan, kotak gerak, peralatan mata luar dan bahagian lain, serta minyak hidraulik,MagdeburgPlatform mengangkat hidraulik aliuminum selai, semua dilakukan mengikut keperluan dalam jadual.


MagdeburgPlatform jenis lifting platformCara cat untuk mengelakkan kakisan



Kabur solenoid sistem stesen pam hidraulik lif kargo jenis keretapi panduan boleh menyesuaikan kelajuan dengan betul. Jika ia telah disesuaikan kepada saiz besar, cuba semak sama ada minyak hidraulik lif hidraulik cukup dan sama ada silinder minyak bocor. Jika tiada masalah dan kelajuan masih lambat, disarankan untuk menggantikan sistem stesen pam dengan yang lebih besar. Pembuat lif profesional dengan harga tinggi,MagdeburgPlatform penunggang jenis trek panduan, perkhidmatan, penyelesaian di lokasi,MagdeburgIndustrial rail type lifting platform, dan operasi jujur!Menurut pengiraan, resistensi getaran adalah relatif kecil, yang memudahkan untuk mendapatkan resonansi dan kesan getaran dengan amplitudes yang lebih besar. Bentuk geometri struktur pada dasar angkat sama dengan komponen jenis cahaya panjang, dan struktur kompleks. Oleh itu, dua titik sokongan patut diambil pada setiap sisi untuk rawatan masa.Jatuhkan ujian untuk semak sama ada selang brek gubernur keselamatan memenuhi keperluan peraturan. Penyelamatan pemindahan peralatan: Semak sambungan antara motor elektrik dan pengurang gear cacing, dan pecahkan kotak gerak. Kosongkan semua komponen dan segel, gantikan bahagian yang terlalu berpakaian dan terganggu dan minyak licinStandard eksekutif,Pada tahap awal pemasangan platform angkat perlu menyiapkan dengan hati-hati rancangan pembinaan khusus, dan melakukan ujian teknikal pada pegawai pemasangan untuk memastikan bahawa aras asas pemasangan dan semua aspek memenuhi keperluan penggunaan. Selain itu, perlu menjaga jalan platform angkat tidak terhalang dan mempunyai ruang yang cukup, yang semua persiapan yang diperlukan pada tahap awal.Laras dan betulkan pelbagai pintu keselamatan dan peralatan penguncian mekanikTahap angkat bukan gunting jenis peralatan mekanik angkat hidraulik yang menggunakan


MagdeburgPlatform jenis lifting platformCara cat untuk mengelakkan kakisan



Periksa peralatan interlocking, perjalanan ke atas dan ke bawah, dan tombol penyelamatan keselamatan lain pintu kandang dan pintu pagarGaris produk,Komponen kotak gerak lengkap dan selamat, aras minyak normal, dan tiada kerosakan atau kemudahan.Platform pengguna yang mengangkat berharap bahawa peralatan boleh membawa kembali kepada diri mereka sendiri, dan teknologi yang dikendalikan oleh syarikat adalah untuk meningkatkan kembalian peralatan. Tidak peduli seberapa maju teknologi ini mungkin, jika ia tidak dapat meningkatkan kembalian pengguna, ia tidak boleh dikenali oleh pasar. Jadi syarikat perluSemak sistem perlindungan keselamatan peralatan lif hidraulik, dan melarang penggunaan secara ketat jika terdapat ketidaknormal.Magdeburg, it is necessary to clean the surface and install the foot bolts to ensure reduced friction. Different thicknesses of steel plates can also be inserted at the foot bolts to adjust the verticality. Next, it is necessary to install buffer springs, as buffering can ensure safety.


senarai komen
©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman