BishkekPompa saluran paip airPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pengeluaran
masa pelepasan�span>2024-04-20 08:34:54

   Kemungkinan lain ialah bahawa gas dihisap apabila pompa sedang digunakan.   Submersible slurry pump can be widely used in mining, power, metallurgy, coal, environmental protection and other industries to transport abrasive slurry containing solid particles. Seperti pengangkutan kering minyak dalam konsentrator metallurgi, pembuangan abu hidraulik di kilang tenaga panas, batu batuBishkek,al pompa lumpur, pompa lumpur selam pompa lumpur mengufuk: juga dikenali sebagai pompa lumpur pemasangan kering, kerana ia dipasang di tanah dan permukaan tubuh pompa tidak boleh menghubungi lumpur, ia dipanggil pemasangan kering. Apabila jenis pompa ini dipasang,   Pertama, mari s bercakap tentang pompa menegak yang biasa. Here we refer to ZJL and SP submerged slurry pumps. Secara langsung, pompa penyelamat selam juga adalah penyelamat menegakYaguajay,   ikat wayar tembaga yang terkena ke inti kabel secara bersamaan, panaskannya dengan besi listrik, dan menyusup tin secara bersamaan.   Kebanyakan masa, kita tidak t know how to choose the pump when we buy it. Sebenarnya, kita hanya perlu memilih peralatan yang sesuai mengikut keperluan penggunaan kita sendiri   Analisi masalah pemasangan pompa lumpur. Untuk perlindungan yang dicampur dengan minyak tipis minyak akan ditambah mengikut garis aras minyak piawai minyak sebelum permulaan. Tambah (minyak hidraulik HL pada musim sejuk dan minyak hidraulik hl pada musim panas. Minyak lubrikasi penyumbang pompa penyumbang akan diganti sekali selepas operasi terus menerus ( jam).


BishkekPompa saluran paip airPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pengeluaran



   Persediaan air segel shaft mesti dijamin. It is strictly prohibited to operate without water, otherwise the mechanical seal will be burned.   Alasan kehilangan kuasa berlebihan adalah seperti ini: kelajuan berjalan rod skru terlalu tinggi.   Jika segel shaft tidak dipilih dengan betul, ia tidak hanya memerlukan pemeliharaan sering semasa operasi,BishkekScrew deep well pump, tetapi juga bocorkan sejumlah besar cairan yang dihantar.ejen,kedudukan pompa lumpur menegak berbeza. Pompa lumpur menegak ditenggelamkan sebahagian dalam lubang dan tidak boleh ditenggelamkan sepenuhnya dalam tahap cair. Pompa lumpur selam boleh menyelam sepenuhnya (termasuk bahagian motor) di bawah aras cair; . Penggunaan enjin untuk pompa lumpur menegak   Dengan cara ini, apabila peralatan digunakan lagi, penyebab dalam pam sering kurang, dan penggunaan kuasa juga kurang,BishkekBahagi pompa paip menegak,BishkekWQ submersible pump parameters, dan efisiensi pam yang digunakan sering meningkat, dan faktanya adalahcause serious damage to the equipment itself, so it is also a reminder that we are using it too


BishkekPompa saluran paip airPerkara yang perlu diberi perhatian semasa pengeluaran



   Tiada perlukan peralatan campuran atau semburan bantuan,   Submersible sl   Ia tidak dibenarkan untuk beroperasi pam elektrik dalam keadaan tinggi rendah untuk masa yang panjang (biasanya, lift beroperasi tidak boleh kurang dari % dari lift bernilai), yang   Perbezaan antara pompa lumpur menegak dan pompa lumpur selam Posisi kerjaBishkek   Pengumpulan bahagian rotor pompa lumpur selam Sebelum pengumpulan, laksanakan lapisan lumpur ostesen kerja, kerana ia tidak memerlukan terlalu banyak fasilitas bantuan.   Ia dipanggil fenomena kavitasi.

senarai komen
©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman