KeseronokanJembatan boardingAplikasi dalam industri saluran paip pembinaan
masa pelepasan�span>2024-03-28 22:00:33

The ton boarding bridge is equivalent to a movable steel slope in actual operation and electric forklifts can also be reasonably driven immediately into the truck body for large-scale loading, unloading, and transportation operations. Jembatan naik ton adalah bentuk struktur yang sangat terkenal dalam logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan adalah platform yang cepat dan selamat untuk putar produk dan pembuatan dan pembuatan kargo operasi. Tinggi platform muatan dan muatan tetap, tetapi tinggi kenderaan yang masuk dan keluar kenderaan pengangkutan berbeza, dan sentiasa ada titik tinggi tertentu atau jarak antara kenderaan pengangkutan dan stesen muatan dan muatan. Forklift tidak dibenarkan untuk memasuki atau keluar kenderaan untuk memuatkan dan memuatkan langsung barang. Guna jambatan papan untuk menyediakan sambungan yang boleh dipercayai. Forklift boleh masuk dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi. Semasa proses operasi, hanya satu orang diperlukan untuk beroperasi tanpa kuasa,KeseronokanJembatan naik jenis otomatik, secara efektif mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat barang.Sambungan untuk. Benarkan trak forklift untuk memasuki dan keluar kenderaan pengangkutan dengan selamat dan cepat untuk memuatkan dan membuka operasi.Keseronokan,Hari ini, muncul jambatan naik bimbit telah mengurangi penggunaan staf, dan sedikit orang menggunakan peralatan forklift. Membolehkan menyelesaikan tugas kerja mengurangkan risiko kerosakan kargo.Gerakkan tangan untuk mengangkat jambatan papan ke tinggi bekas.Snizhne,Berikut adalah ciri-ciri produk.Selepas semua peralatan selesai dengan selamat, jambatan papan akan dicat, dan kemudian ujian prestasi jambatan papan akan dilakukan untuk melihat sama ada ia memenuhi keperluan pelanggan dan sama ada parameter berkaitan dipilih. Jika ada beberapa aspek yang tidak memenuhi keperluan pelanggan, mereka perlu dijaga sehingga mereka memenuhi keperluan pelanggan dan parameter berkaitan dipilih. Hanya kemudian penghantaran akan melanjutkan.Langkah-langkah pencegahan semasa menggunakan jambatan naik hidraulik berharap akan membantu anda.


KeseronokanJembatan boardingAplikasi dalam industri saluran paip pembinaan



Buka valv manual, perlahan-lahan menurunkan jambatan papan, dan selamatkan lebih dari % piring bibir di bawah bekas.Keuntungan: Peralatan kerja ketinggian tinggi digunakan secara luas, stabil dan selamat,KeseronokanJembatan pengangkutan aliran hidraulik, dengan julat luas operasi.Jika suhu minyak hidraulik terlalu tinggi,KeseronokanVehicle mounted boarding bridge, ia akan mempunyai kesan yang signifikan pada jambatan boarding hidraulik, mempercepat oksidasi minyak hidraulik, pendek kehidupan perkhidmatan minyak hidraulik, dan mempengaruhi operasi normal mesin. Jadi apa sebab yang membawa kepada perkara-perkara ini berlaku? Jarak panjang menargetkan semua jenis pembuat jambatan naik harga tinggi di seluruh negara, dengan harga yang masuk akal dan perkhidmatan yang meliputi, kami telah mendapat pengakuan dari pelanggan kamiJabatan Pemasaran,Sistem elektrik jambatan pengangkutan dipenuhi dengan indikasi kesalahan untuk perlindungan bawah kabel dengan papan perlindungan kaki anti tekanan di platform.Tombol keselamatan jambatan naik hidraulik bergerak juga boleh menghasilkan bunyi yang tinggi. When air is mixed into hydraulic oil, the relief valve gets stuck or severely worn, which can easily lead to local stability of the pilot valve performance of the relief valve. Bunyi dihasilkan oleh getaran udara valv pilot. Oleh itu, kita patut bersihkan valv keselamatan secara peribadi, dan menggantikannya jika ia rosak atau dipakai berat.Operasi elektronik sangat mudah. Dengan hanya satu butang, panel pengkondisi akan naik secara automatik. Lepaskan butang, laraskan plat untuk mengurangkan dirinya sendiri, dan tali digunakan pada trak.


KeseronokanJembatan boardingAplikasi dalam industri saluran paip pembinaan



Jembatan penerbangan tekan hidraulik boleh dibawa: Ia adalah jenis yang digunakan secara luas, sesuai untuk tempat dimana muatan, muatan, dan pengangkutan tidak ditetapkan atau bergerak; Jembatan penerbangan tekanan hidraulik bergerak: sesuai untuk barang yang tetap dan tidak bergerak seperti port, dll.Berapa banyak? gudang,Pengeluaran: Tambah minyak hidraulik yang cukup untuk menghapuskan masalah.The fixed boarding bridge is equipped with . Jembatan naik tetap hanya memerlukan satu orang untuk beroperasi, tanpa perlukan bekalan kuasa, dan boleh mencapai pemuatan dan muatan yang selamat dan cepat. Jembatan pengangkutan tetap digunakan secara luas di platform kargo dan tempat muatan dan muatan bimbit tanpa muatan dan muatan peralatan. Ia digunakan bersama forklift sebagai peralatan bantuan untuk muatan dan muatan kargo. Sistem hidraulik mempunyai fungsi pengendalian kecemasan dalam kes kemalangan tiba- tiba atau penghilangan kuasa.The mobile boarding bridge with high stability and reliability has a high configuration. It is not only equipped with high-quality anti pressure toe guards on the platform, but also equipped with professional fault indicators in the electronic control system of the boarding bridge.Keseronokan,Operasi tidak sah merujuk kepada operasi yang melebihi kemampuan muatan, muatan dan kapasitas pengurusan yang diperlukan semasa operasi muatan dan muatan hidraulik. Kerana analisis sistem yang sukar dan kecil dari jambatan penerbangan hidraulik, kerja ini sangat arbitrari, menghasilkan buang-buang masa dan kerja. Sebagai hasilnya, kelajuan logistik memperlambat, menghasilkan kehilangan lebih banyak barang. Menurut statistik, kemungkinan kerosakan kargo dalam kerja jambatan boarding hidraulik lebih tinggi daripada kerja transportasi dan penyimpanan. kerja jambatan boarding hidraulik berlebihan meningkatkan kemungkinan kerosakan kargo.Apabila minyak hidraulik tidak mencukupi, pompa hidraulik akan menghasilkan fenomena hisap, menyebabkan udara memasuki minyak hidraulik dan juga menghasilkan bunyi yang tinggi. Jembatan pengangkutan sudah merupakan bentuk struktur yang sangat kelihatan di lokasi logistik modern. Ia adalah titik dan titik akhir rantai logistik perusahaan, dan platform operasi pemuatan dan muatan untuk perusahaan untuk dengan cepat dan selamat mengubah produk dan barang. Tinggi platform operasi pemuatan dan membuang ditetapkan, ia mesti dibuka, jika tidak jambatan naik mungkin rosak.


senarai komen
©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman