ZawelchPemasangan storan sejukPengurusan industri
masa pelepasan�span>2024-04-27 00:05:27

Beberapa tindakan pencegahan jambatan sejuk akan diambil di pergerakan antara papan pengisihan poliuretan.Semasa pemasangan papan penyimpanan sejuk dalam penyimpanan sejuk, kualiti pemasangan akan secara langsung mempengaruhi suhu penyimpanan sejuk. As an important structure used in the cold storage, the cold storage board should pay attention to the details of its installation, find out the problems that are easy to be ignored, which will affect the use of the cold storage or the whole installation process, so as to waste resources and increase the cost.Zawelch,Faktor sebenar yang mempengaruhi meningkat suhu exhaust gudang segar: efisiensi pendinginan sementara rendah, atau terlalu banyak skala dalam intercooler gudang segar mempengaruhi pertukaran panas, dan suhu exhaust juga akan meningkat.Bahan masak dan makanan yang disediakan dalam gudang beku-cepat mengandungi sejumlah lemak,ZawelchHarga pemasangan beku, protein dan lambat. Kewujudan bahan-bahan nutrisi ini akan membuat bentuk dan bakteria mendarab dan tumbuh dalam jumlah besar. Untuk melakukan pekerjaan yang baik dalam pengurusan higiene kawasan sejuk dan memastikan kualiti pendinginan makanan dan memasak bahan-bahan mentah, perlu melakukan penyesuaian higiene kawasan sejuk secara biasa.Béoumi,Semasa pemasangan gudang polistiren, Ralat Perpendikulariti plat dinding akan diperbaiki semasa plat gudang atas dipasang. Panjang plat gudang atas mesti mm lebih pendek daripada permukaan plat dinding. Selepas pemasangan plat gudang atas, ruang mm mesti ditandai dengan bahan putih untuk memastikan prestasi penyegelan tubuh gudang.Struktur sel tertutup dan bahan permukaan dari bulu poliuretan yang ketat dengan ketat basah yang baik ketat air dan perlawanan korosion membuatnya mempunyai perlawanan udara yang lebih baik dan perlawanan paru air, dan ia boleh dibuat menjadi struktur sambungan dalam semasa membentuk, yang mudah untuk dikumpulkan. It does not need additional insulating layer to prevent moisture and saves a lot of trouble in laying insulating layer.Apabila menggunakan penyimpanan sejuk, cuba untuk menjaga tanah bersih dan profesional pemasangan penyimpanan sejuk,


ZawelchPemasangan storan sejukPengurusan industri



Sambungkan sistem sejuk. Kawalan dan paip tembaga akan digunakan untuk menyambungkan unit sejuk, sistem kawalan elektrik dan komponen lain penyimpanan sejuk. Pipa sambungan akan disambung dengan dekat, dan tindakan pengisihan dan perlindungan panas yang sepadan akan diambil.Jenis penyimpanan sejuk yang akan dibina dalam jenis penyimpanan sejuk akan ditentukan mengikut jenis barang yang berkeliaran. Contohnya penyimpanan sejuk yang hanya mengelilingi sayuran hanya boleh menetapkan penyimpanan sejuk yang menyimpan segar. Jika terdapat banyak jenis komoditi yang mengelilingi dan perbezaan besar dalam suhu penyimpanan, penyimpanan sejuk pendingin + pendingin akan ditetapkan. Adapun saiz storan sejuk, ia akan ditentukan mengikut jenis kuantiti, frekuensi, siklus, sama ada menggunakan rak untuk tumpukan, dll. Contohnya, untuk buah-buahan dan sayuran yang dikemas dalam kartun, rujuk kepada kapasitas penyimpanan -kg per meter kubik, danProses teknikal pemprosesan makanan berbeza untuk pembangunan penyimpanan sejuk digabungkan dengan perancangan bandar setempat. Pembangunan penyimpanan sejuk adalah keperluan desain dan pembangunan penyimpanan sejuk, yang tidak hanya mengelakkan pencemaran salib antara makanan tetapi juga memastikan fasilitas pengangkutannya: dalam skop pembangunan, bentangan keseluruhan yang masuk akal, menyimpan tanah dan mengurangi kos.Julat,Berbagai bahan pembangunan, seperti sijil bahan, laporan ujian dan rekod penerimaan tahap, akan dilakukan secara bersamaan dengan pembangunan projek, dengan hati-hati, tepat waktu, tepat dan meliputi keseluruhan proses pembangunan dan pembangunan, dan secara aktif bekerja sama dengan pemilik dalam perubahan rancangan dan negosiasi teknik.Kehidupan perkhidmatan rata-rata struktur pengisihan poliuretan yang ketat dengan kualiti stabil, kehidupan perkhidmatan panjang dan prestasi kost komprensif tinggi boleh mencapai lebih dari tahun dalam syarat penggunaan dan penyelenggaran biasa. Dalam keadaan perkhidmatan biasa selama kehidupan perkhidmatan struktur, atau kerosakan elektrokimia, serta pertumbuhan serangga, jamur atau alga atau tikus.Dalam projek penyimpanan sejuk, pemilihan penyimpanan sejuk berkaitan dengan operasi keseluruhan penyimpanan sejuk di masa depan. Pemilihan penyimpanan sejuk kualiti tinggi menyebabkan penggunaan dan penyimpanan penyimpanan sejuk. Ini memerlukan kita untuk bertanya lebih mengenai papan gudang untuk rekayasa penyimpanan sejuk. Sebelum membangun projek penyimpanan sejuk, kita perlu pertama-tama sedar keperluan suhu penyimpanan sejuk dan kepentingan penyimpanan sejuk ke penyimpanan sejuk. Kerana projek penyimpanan sejuk mempunyai keperluan persekitaran tinggi seperti suhu, perhatian patut diberikan kepada prestasi dan bahan papan penyimpanan sejuk bila memilih papan penyimpanan sejuk.


ZawelchPemasangan storan sejukPengurusan industri



Seharusnya terdapat piawai paip pembuangan yang baik di sekitar gudang, suhu tanah seharusnya rendah,ZawelchKost pemasangan penyimpanan sejuk menyimpan buah, seharusnya ada antar lapisan di bawah gudang sejuk, dan menjaga ventilasi semulajadi yang baik. Menjaga kekeringan adalah sangat penting untuk gudang sejuk. Selain itu, sebelum pembangunan penyimpanan sejuk, elektrik fasa volum relatif akan dibina mengikut kuasa output unit pendinginan. Jika penyimpanan sejuk adalah sejuk air-sejuk dan radiasi, saluran paip air tap akan dipanjang dan menara pendinginan FRP akan dibina.Harga yang boleh diterima, - Pemasangan plat menegak penyimpanan sejuk: pilih sudut dahulu mengikut syarat laman dan lokakannya (iaitu kunci plat menegak dan lantai) untuk melangkah ke kedua- dua sisi pada sudut in i. Hanya kunci plat menegak dan plat menegak, dan lokakannya apabila i a bertemu sudut menegak. Letakkan plat cantik di tempat yang kelihatan. Apabila dipasang di sisi pembakar, buat paip pembuangan dahulu, dan buat U- bengkok dan silica gel diluar penyimpanan.Sebagai pusat inti pendinginan, ia memainkan peran utama operasi dan kerja berulang. Selepas dipampat oleh pemampat besar dalam gudang penyimpanan segar, pendingin berubah dari tiada tekanan ke tekanan tinggi dan tekanan rendah ke tekanan proporsional dan tekanan rendah. Tekanan tinggi dan rendah ini boleh mencapai prinsip pendinginan di bawah tindakan bahagian lain.Kehidupan perkhidmatan penyimpanan sejuk bergantung pada kualiti peralatan pendinginan, tetapi ia juga mempunyai hubungan yang besar dengan pengurusan dan penyelamatan sehari-hari yang sesuai selepas pemasangan penyimpanan sejuk. Banyak kali, orang sering mengabaikan titik terakhir. Dalam kehidupan sehari-hari, selama kita menyimpan dan menyimpan penyimpanan sejuk secara biasa, kita boleh meningkatkan hidup perkhidmatan penyimpanan sejuk dan mengurangi biaya.Zawelch,Apabila memasang papan pengisihan poliuretan, penyekapan antara panel papan pengisihan poliuretan dan bahan pengisihan panas adalah pendek dan sering tinggi.Aspekt lain: dalam proses desain penyimpanan sejuk makanan, juga diperlukan untuk mempertimbangkan kerjasama antara penyimpanan sejuk dan pembakaran api di lokasi,ZawelchHarga pemasangan penyimpanan sejuk, ventilasi, air dan sistem elektrik. Ia sepatutnya memenuhi keperluan keselamatan, masalah pembuangan mesti dipertimbangkan, dan titik berikut mesti dipertimbangkan semasa merancang semula dan pemasangan.Bagi unit sejuk air, air sejuk akan sering diganti, dan sama ada sistem penyediaan air berjalan, mengeluarkan, mengeluarkan, bocor dan syarat lain wujud.

senarai komen
©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman