FinloPembuat pemasangan penyimpanan sejuk besarJaga-jaga untuk
masa pelepasan�span>2024-03-29 03:44:56
penyimpanan sejuk yang hanya mengelilingi sayuran hanya boleh membina penyimpanan sejuk yang menyimpan segar

Jenis penyimpanan sejuk yang akan dibina dalam jenis penyimpanan sejuk patut ditentukan mengikut jenis barang yang mengelilingi. Contohnya, sementara penyimpanan sejuk dengan pendinginan + pendinginan akan dibina jika terdapat banyak jenis barang yang mengelilingi dan perbezaan besar dalam suhu penyimpanan. Adapun saiz penyimpanan sejuk, ia patut ditentukan mengikut jenis, kuantiti, frekuensi, siklus, sama ada hendak menggunakan stacking rak dan sebagainya. Contohnya, untuk buah-buahan dan sayuran yang dikemaskan dalam kartun, kapasitas penyimpanan -kg per meter kubik boleh ditujukan, dan saiz pembangunan penyimpanan sejuk boleh diharapkan dalam kombinasi dengan kadar kapasitas penyimpanan sekitar .-..Slight depression can be used. In order to prevent damage to the cold storage, foam and other soft materials should be padded at the floor groove of the cold storage when erecting the wall panel.Finlo,Untuk penyimpanan sejuk udara, sila pastikan permukaan kotol sejuk penyimpanan sejuk bersih untuk memastikan sirkulasi udara sekeliling dan suhu rendah. bersihkan skala pada kotol secara biasa untuk memastikan kesan pertukaran panas yang baik.Keputusan ini telah mencapai hasil yang cukup baik. dibandingkan dengan beberapa storan sejuk pada pelanggan di Jining, storan sejuk menggunakan bahan putih mereka mempunyai konsumsi kuasa yang jauh lebih rendah daripada yang menggunakan bahan putih lain.Villamontes,Kg hingga kg/m, dan tebal plat besi biasanya perlu lebih dari . mm untuk memenuhi piawai. Pada pasaran, bahan-bahan mentah utama papan penyimpanan sejuk khas untuk projek penyimpanan sejuk adalah polyphenylene, polyethylene dan polyphenylene lemak. Setelah nisbah tertentu polyethylene ia boleh melumpuhkan bahan pengisihan penyimpanan sejuk dengan ketepatan yang sesuai dan kesan pengisihan panas yang baik, dan mempunyai kapasitas pembawa muatan yang tinggi; resin polifenilen mempunyai penyorban air yang kuat, tetapi pengisihan panas yang lemah. Oleh itu, papan sandwich poliuretan dengan prestasi yang sangat baik milik papan sandwich poliuretan. Walaupun ia sedikit lebih tinggi, papan poliuretan mempunyai prestasi pengisihan panas yang sangat baik dan tidak menyerap kelembapan.Dalam persekitaran suhu rendah, terutama dalam siklus pendinginan dan meluap periodik, struktur bangunan juga rentan. Oleh itu, bahan bangunan penyimpanan sejuk dan struktur setiap bahagian penyimpanan sejuk sepatutnya mempunyai kekebalan beku yang cukup.Sambungkan sistem sejuk. Kawalan dan paip tembaga akan digunakan untuk menyambungkan unit sejuk, sistem kawalan elektrik dan komponen lain penyimpanan sejuk. Pipa sambungan akan disambung dengan dekat, dan tindakan pengisihan dan perlindungan panas yang sepadan akan diambil.


FinloPembuat pemasangan penyimpanan sejuk besarJaga-jaga untuk



Features of quick freezing warehouse: the quick freezing technology is advanced, the frost free quick freezing method is adopted, the famous brand compressor and refrigeration accessories are configured, and the automatic freeze is adopted. The method can only be used by microcomputer. Sistem pendinginan mengadopsi pendingin hijau, yang milik teknologi pendinginan internasional yang maju pada abad ke-.Keukuran perlawanan pembuluhan pemampat dan pengisihan motor.Sebenarnya, ada beberapa kemampuan pemasangan unik bila memasang penyimpanan sejuk? Penyimpanan sejuk yang dipasang mengikut kemampuan ini sering pendek dalam kesan dan kualiti, dan kemampuan pemasangan khusus penyimpanan sejuk juga akan membuat beberapa perkenalan relatif terperinci untuk anda dalam artikel berikut. Apabila memasang penyimpanan sejuk, anda patut memasang ia dari sudut pertama. Kemudian, menurut tinggi penyimpanan sejuk, membuat lubang di tengah papan pengisihan, dan ketat bahagian besi sudut sehingga ada lubang di papan pengisihanHasil ujian,Struktur pembangunan penyimpanan sejuk struktur boleh menjadi struktur beton batu bata atau struktur besi,FinloBagaimana dengan penyimpanan sejuk?, yang boleh ditentukan mengikut anggaran mereka sendiri dan keperluan sebenar. Pada masa ini, dan dilengkapi dengan tubuh penyimpanan penyimpanan suhu terma kombinasi, platform memuat, sistem sejuk, sistem, dll. mengikut keperluan sebenar sirkulasi penyimpanan sejuk.Gudang bayangan produk adalah lokasi gudang di bawah [UNK] dan matahari tidak boleh lurus. Kemudahan adalah % ~ % kemudahan relatif, dan terdapat keperluan yang sesuai dengan ketat untuk dinding, langit, ventilasi, penyesuaian dan pencegahan epidemi gudang. Sistem pendinginan mengadopsi teknologi elektrik mikrokomputer secara automatik penuh dan tidak perlu bertugas. Ia terutama menyimpan bahan rumput dan alat rumput barat dan Cina dan boleh mengawasi dan rekod suhu dan kemudahan di kawasan penyimpanan.Bagaimana menyimpan pemampat pendinginan dalam storan sejuk untuk memperpanjang hidupnya perkhidmatan dan mengurangkan kejadian ralat dalam proses penggunaan. Pemampat pendinginan dalam storan sejuk memerlukan penyimpanan biasa. Di sini kita memperkenalkan penyimpanan pemampat dalam storan sejuk.


FinloPembuat pemasangan penyimpanan sejuk besarJaga-jaga untuk



The quick-frozen warehouse is easy to load and unload. All the plates and walls of the quick-frozen warehouse are produced by molds. You can choose tens of millions of products. Professional cold storage installation, installation of cold storage, cold storage construction, fruit preservation cold storage, medical cold storage and transaction safety are guaranteed. Through internal concave convex groove connection, loading, unloading and handling are convenient. The installation period is short. Small and medium-sized cold storage can be delivered in - days, Tubuh perpustakaan boleh digabung, dipisahkan atau ditambah atau dikurangi mengikut keperluan pengguna.Kerja kerja,FinloYang merupakan penyimpanan sejuk ubat yang baik,Isolasi tanah penyimpanan sejuk kecil, tengah dan besar berbeza, yang berkaitan dengan tujuan, produk penyimpanan dan saiz penyimpanan sejuk. Kuhua mengingatkan: pengisihan tanah mesti dilakukan, yang mempengaruhi kualiti barang yang disimpan. Jadi, apa perbezaan antara pengisihan tanah penyimpanan sejuk kecil,FinloKost pemasangan beku, tengah-tengah dan besar? Bagaimana untuk melakukan lebih baik?Semua sambungan peralatan akan ditetapkan dengan paip wayar dan ditetapkan dengan klip. paip wayar PVC akan diikat dengan lem, dan lubang paip akan ditutup dan dibungkus dengan pita melekat.Operasi unit: sentiasa mengamati aras minyak dan kembali minyak pemampat dan bersih minyak. Jika minyak kotor atau aras minyak jatuh,Dalam persekitaran suhu rendah, terutama dalam siklus pendinginan dan meluap periodik, bahan bangunan penyimpanan sejuk dan struktur setiap bahagian penyimpanan sejuk sepatutnya mempunyai kekebalan beku yang cukup.Tahap awal peralatan penyimpanan sejukLangkah desain penyimpanan sejuk: pemilihan sistem penyimpanan sejuk pemilihan sistem penyimpanan sejuk adalah kebanyakan penggunaan pemampat penyimpanan sejuk penyimpanan sejuk dan pemukul udara. Secara umum, peti sejuk kecil dan ukuran tengah didominasi oleh pemampat sejuk yang tertutup sepenuhnya. Kerana kuasa output kecil pemampat pendingin yang tertutup sepenuhnya, harganya relatif berkesan; Peti sejuk kecil dan ukuran tengah biasanya didominasi oleh kompresor sejuk semi tertutup; Pemampat pendinginan semi tertutup diterima untuk gudang pendinginan besar dan ukuran tengah. Apabila diterima, unit pendinginan amonia juga boleh dianggap. Kerana kuasa output unit pendinginan amonia besar dan boleh digunakan untuk penggunaan mesin, tetapi pemasangan dan pengurusan gudang pendinginan adalah rumit. Apabila menggunakan pemukul udara penyimpanan sejuk suhu tinggi menggunakan pemukul sejuk industri sebagai pemukul udara. Karakteristiknya ialah kelajuan pengurangan suhu lebih cepat, tetapi ia mudah untuk menyebabkan konsumsi air koleksi sejuk; Pembekal suhu tengah-rendah dan ultra rendah didominasi oleh slot paip pemarahan yang tidak senyap, yang dikatakan oleh kesan kawalan suhu yang sangat baik dan penyimpanan sejuk yang sederhana.

senarai komen
  • ayam itik

    FinloPembuat pemasangan penyimpanan sejuk besar Kualiti sangat baik, transfer sudah diterima, bos bermasalah, terima kasih banyak!

  • Syarikat Bahan Binaan Jauh

    Saya terlalu sibuk kebelakangan ini, pengesahan lambat, kualiti bagus, FinloPembuat pemasangan penyimpanan sejuk besar asli, berkualiti dan murah, haha.

  • Mewakili China United Network Communications Group Corporation

    Selamat bekerjasama dan pembungkusan yang ketat. Mari bercakap tentang perkhidmatan perniagaan: Suka

  • Peralatan dan aksesori pembersihan keluli tahan karat

    Setelah lama mencari milik anda FinloPembuat pemasangan penyimpanan sejuk besar, saya mengumpulkan keberanian dan kualiti pemeriksaannya sangat baik.

  • Dandang elektrik

    FinloPembuat pemasangan penyimpanan sejuk besar Sangat bagus, tetapi syarikat logistik lebih perlahan, tetapi produknya sangat bagus, o(∩_∩)o...

©2009-2024Mikroblog Industri  Peta Laman